Hvordan formulerer man sig lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at fra oktober 10 - 1. sep 11 var jeg sygemeldt med en depression og samtidig den 1. sep blev jeg arbejdsløs (ansat på et bosted fra maj 10- sep 11) Jeg startede på en HGS midt i sep. fordi jeg har tænkt mig at skifte boldgade og blive kontormedarbejder i stedet -derfor en HGS som er en supplering til min HF, istedet for at skulle tage en hel HG..

Men nu er det jo heller ikke super nemt at få en læreplads indenfor kontor, så jeg vil også søge pædagog stillinger indenfor det område jeg ved jeg kan magte psykisk.. Jeg har fundet en stillingsopslag i en børnehave...

Men hvordan formulerer jeg lige at jeg lige efter endt arbejdsophør (uden at påtale min sygeperiode) hoppede over i kontorfaget?? Kan jeg skrive noget om at jeg har fået sytrket min EDB kendskab (fik 12) eller hvordan gør jeg lige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

JeNoVa

Du kan for eksempel skrive noget om, at du udover din interesse for pædagogik fik lyst til at udfordre dine evner indenfor butik, handel, kontor og finans.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Du kan for eksempel skrive noget om, at du udover din interesse for pædagogik fik lyst til at udfordre dine evner indenfor butik, handel, kontor og finans.

Tak for svar, det var en god formulering 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.