Det der med at flytte til et andet land når man er gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Sucker for love

Er der nogle der har prøvet det? og som ved om det giver det helt store bøvl? 

Vi har nemlig snakket en hel del om at flytte til England, USA eller Canada for at prøve noget nyt 

og det har vi muligheden for nu hvor min kæreste er færdiguddannet og ikke har kunne få et job herhjemme.

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

eirene

Jeg ved ingenting om det, men er det ikke svært at få opholdstilladelse de steder?

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

eirene skriver:

Jeg ved ingenting om det, men er det ikke svært at få opholdstilladelse de steder?

Det ved jeg ikke, men det er det vel - det er bare en kæmpe drøm.

- men tror ikke det bliver til noget alligevel, vi er ikke lige de bedste venner herhjemme for tiden 

Anmeld

18. november 2011

Silas&Mille

Kan ikke se det skulle være det store problem at flytte til England, det er jo også EU. Men jeg er slet ikke sikker.

Ved kun hvordan det er at flytte mellem Sverige og Danmark og der er slet ikke nogen problemer der.

Anmeld

18. november 2011

Goldberg86

Følger lidt med.. Jeg flytter til USA on 2 uger og er 21 uger henne..
Har ikk hørt om andre der har gjort det samme, men vil også gerne have lidt svar på hvordan og hvorledes det føles eller ja..

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Goldberg86 skriver:

Følger lidt med.. Jeg flytter til USA on 2 uger og er 21 uger henne..
Har ikk hørt om andre der har gjort det samme, men vil også gerne have lidt svar på hvordan og hvorledes det føles eller ja..

Så må du godt lige give en update når du er flyttet i hvert fald 

Anmeld

18. november 2011

Goldberg86

Sucker for love skriver:

Så må du godt lige give en update når du er flyttet i hvert fald 

Det vil jeg gøre

Anmeld

18. november 2011

Wimmie

Sucker for love skriver:

Er der nogle der har prøvet det? og som ved om det giver det helt store bøvl? 

Vi har nemlig snakket en hel del om at flytte til England, USA eller Canada for at prøve noget nyt 

og det har vi muligheden for nu hvor min kæreste er færdiguddannet og ikke har kunne få et job herhjemme.

På forhånd tak 

England burde ikke være noget problem at flytte til når det er inden for EU. Canada kan være lidt tricky - alt efter hvilket job man kan få derovre...

USA er næsten umuligt hvis man ingen tilknytning har til landet - eller udsigt til et job hvor man nærmest kan blive rig. Min mand søgte om opholdstilladelse for 6 år siden da han boede et år hos sin far (hans far er dansker men amerikansk gift og amr. statsborger) - og han blev afvist på trods af at han gik på college - så let er det ikke.

Anmeld

18. november 2011

Sucker for love

Wimmie skriver:

England burde ikke være noget problem at flytte til når det er inden for EU. Canada kan være lidt tricky - alt efter hvilket job man kan få derovre...

USA er næsten umuligt hvis man ingen tilknytning har til landet - eller udsigt til et job hvor man nærmest kan blive rig. Min mand søgte om opholdstilladelse for 6 år siden da han boede et år hos sin far (hans far er dansker men amerikansk gift og amr. statsborger) - og han blev afvist på trods af at han gik på college - så let er det ikke.

Puha nej okay - tror også det bliver England hvis det overhovedet bliver til noget for har lige smidt kæresten ud så det er ikke ligefrem fordi det ville være helt klogt at flytte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.