jule radio....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2011

Kay

går og pynter op til jul... og ja nogle vil mene det er tidligt... men er faktisk igang en uge senere end sidste år

og jeg kan bare ikke finde min jule cd... og så kom jeg i tanke om at der er en radio kanal der kun spiler julemusik... altså her omkring jul... nogle der kan huske hvilken en og om de mon er startet endnu... for savner lidt julemusik og pynte op til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

JulieE

Aner ikke havd den hedder, men hvis du ikke har fundet den... Hvad med spottify (musik streamning) der ligegr ihvertfald Bing crosby's julemusik 

Anmeld

13. november 2011

Kay

JulieE skriver:

Aner ikke havd den hedder, men hvis du ikke har fundet den... Hvad med spottify (musik streamning) der ligegr ihvertfald Bing crosby's julemusik 

spotty hvad for en nød??? det lydder meget teknisk

Anmeld

13. november 2011

JulieE

Kay skriver:

spotty hvad for en nød??? det lydder meget teknisk

Spotify er en musikstreamning tjeneste, som fås i en gratis version (du skal blot leve med lidt reklamer af og til)

prøv at kigge her:

http://www.spotify.com/dk/start/?utm_source=spotify&utm_medium=web&utm_campaign=start

Anmeld

13. november 2011

Stumpen

aner ikke hvad det er for en, men brug dog you tube 

Anmeld

13. november 2011

Kay

Stumpen skriver:

aner ikke hvad det er for en, men brug dog you tube 

gør jeg også nu... men er træt af at skulle gå til og fra computeren hele tiden... ville være lettere hvis det bare kørte der ud af...

Anmeld

13. november 2011

AndreasMor84

radio soft, men det er først fra december..

Anmeld

13. november 2011

muzen

du kan da lave en play liste på you tube. dersværre kan jeg ikke hjælpe dig vider, da jeg ikke ved hvordan man laver den. men jeg ved man kan ;-)

Anmeld

13. november 2011

Kay

JulieE skriver:

Spotify er en musikstreamning tjeneste, som fås i en gratis version (du skal blot leve med lidt reklamer af og til)

prøv at kigge her:

http://www.spotify.com/dk/start/?utm_source=spotify&utm_medium=web&utm_campaign=start

ihhh tak... og wow en god lyd i forhold til youtube...

Anmeld

13. november 2011

Kay

muzen skriver:

du kan da lave en play liste på you tube. dersværre kan jeg ikke hjælpe dig vider, da jeg ikke ved hvordan man laver den. men jeg ved man kan ;-)

oki... kan man det??? hmmm... må jeg lige få en til at lærer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.