1. læge besøg m. henblik på : udredning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2011

freiasmor

Hejsa Piger

Jeg har jo som de fleste ved tabt foster 3 gange nu, og skal nu til udredning eller hvad det kaldes hos lægen for at finde ud af hvad der gør at jeg mister, for kan sagtens blive gravid - bare ikke holde på dem

men er der nogen der vil forklare mig hvad der helt præcist sker i forløbet ?? jeg er virkelig nervøs og spændt og åh ha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Desværre ikke.. Men ville ikke gå forbi uden at give et  og  fingre for at de finder ud af grunden!

Anmeld

13. november 2011

freiasmor

rikkeregnbue skriver:

Desværre ikke.. Men ville ikke gå forbi uden at give et  og  fingre for at de finder ud af grunden!

Mange tak

Anmeld

13. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er formentlig nogle blodprøver,og en undersøgelse af slimhinden i livmoderen.

Men formentlig er dit problem,at du har progesteron mangel,så crinone/lutinus fra ÆL og frem til 12.uge,er med stor sandsynlighed løsningen på dit problem.

Hvor langt er du henne når du mister?

Anmeld

13. november 2011

freiasmor

mea skriver:

Det er formentlig nogle blodprøver,og en undersøgelse af slimhinden i livmoderen.

Men formentlig er dit problem,at du har progesteron mangel,så crinone/lutinus fra ÆL og frem til 12.uge,er med stor sandsynlighed løsningen på dit problem.

Hvor langt er du henne når du mister?

1 gang : troede jeg at jeg var 11+ henne, men fosteret var dødt allerede imellem 5-6 uge, men har ikke udstødt det selv, så sku have hjælp til dette.

2 gang : mistede jeg på min mens dag, dvs 4+0 havde testet positiv om morgenen, men om aftenen begyndte jeg at bløde

3. gang : mistede jeg da jeg var 5+4.

så når aldrig ret langt med det..

Anmeld

13. november 2011

Mor_til_3_unger

Så skal du desværre ikke regne med at du kan blive udredt,for de to sidste gange går ikke under at være en abort,men en biokemisk graviditet.

Faktisk går 50% af alle graviditeter til grunde omkring mens tidspunktet,så der er desværre intet unormalt i dine sidste 2 tilfælde,det er en naturlig fravælgelse af 'foster' med DNA fejl.

Alle kvinder oplever op til flere gange i ders tid,at have en biokemisk abort,de fleste kvinder ved bare ikke at de har været gravide,da mens bare evt. er lidt forsinket.

Anmeld

13. november 2011

freiasmor

mea skriver:

Så skal du desværre ikke regne med at du kan blive udredt,for de to sidste gange går ikke under at være en abort,men en biokemisk graviditet.

Faktisk går 50% af alle graviditeter til grunde omkring mens tidspunktet,så der er desværre intet unormalt i dine sidste 2 tilfælde,det er en naturlig fravælgelse af 'foster' med DNA fejl.

Alle kvinder oplever op til flere gange i ders tid,at have en biokemisk abort,de fleste kvinder ved bare ikke at de har været gravide,da mens bare evt. er lidt forsinket.

Har allerede tid til en udredning..

Anmeld

13. november 2011

Mor_til_3_unger

Din egen læge kan ikke lave en hel udredning,bare lige så du er klar over det.

De kan lave en GU,og tage blodprøver,men heller ikke mere end det.

Men op på hesten igen,det skal nok lykkes jer

Krydser finger for du snart igen,står med en positiv test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.