En positiv historie.(1. førsøg lykkes)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. november 2011

babyone

Hejsa,

Jeg har selv søgt de positive historier, og syntes der var lidt langt imellem

Vi har haft forsøgt at få ønskebarnet i min. 4 år uden held, har dog ikke haft travlt, men det skulle jo også gerne lykkes.

Vi besluttede os for at gå i behandling først okt. 2011 og siden da gik det stærkt og vi troede der skulle mange forsøg til også

Vi var til første samtale d. 12 okt., aftalt at påbegynde IUI-H, min mens kom 14.okt. og der pågyndte jeg en mild homon behangling(pergotime) Jeg har let pco.

Blev insemineret d. 28. okt- 16 dage efter er testdag 13. nov.(idag) og jeg står med det der er en MEGET positiv test. Det er vildt og det er gået så stærkt og total smertefrit.

Jeg ved det er skrøbeligt endnu, men er sikker på den lille spire lever i bedste velbefindende

En lille positiv historie til jer andre- tænk i kan lige så godt være heldige

Andre med positive historier, så skriv dem gerne, de er dejlige at læse og giver andre håb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Agnete

Sikken dejlig positiv historie  TILLYKKE med den positive test

Kh Agnete

Anmeld

13. november 2011

babyone

Tusind tak, vi er rigtig glade men samtidig tænker vi, hvordan har man lov at være så heldig. Håber der er flere der oplever som os.

Anmeld

13. november 2011

Kruse90

jubiiii

Stort tillykke med babyen i maven
Det er så stort at stå med en positiv test

Anmeld

13. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

babyone skriver:

Hejsa,

Jeg har selv søgt de positive historier, og syntes der var lidt langt imellem

Vi har haft forsøgt at få ønskebarnet i min. 4 år uden held, har dog ikke haft travlt, men det skulle jo også gerne lykkes.

Vi besluttede os for at gå i behandling først okt. 2011 og siden da gik det stærkt og vi troede der skulle mange forsøg til også

Vi var til første samtale d. 12 okt., aftalt at påbegynde IUI-H, min mens kom 14.okt. og der pågyndte jeg en mild homon behangling(pergotime) Jeg har let pco.

Blev insemineret d. 28. okt- 16 dage efter er testdag 13. nov.(idag) og jeg står med det der er en MEGET positiv test. Det er vildt og det er gået så stærkt og total smertefrit.

Jeg ved det er skrøbeligt endnu, men er sikker på den lille spire lever i bedste velbefindende

En lille positiv historie til jer andre- tænk i kan lige så godt være heldige

Andre med positive historier, så skriv dem gerne, de er dejlige at læse og giver andre håb.

Hvor skønt! Kæmpe stort tillykke. 

Jeg blev også gravid i første IVF. Mistede så desværre tidligt i forløbet. Men men men. 3 uger senere stod jeg med en positiv test igen! Denne gang en øko-baby! 

Nu er jeg 37+4. Så det må man også kalde en positiv historie vil jeg mene! 

Anmeld

13. november 2011

HopinWishin

Stort tillykke!

Dejligt at læse en positiv historie! =)

Jeg skal selv insemineres en dag i den kommende uge, og det er første forsøg. Så jeg håber på samme resultat som dit =)

Anmeld

13. november 2011

dorthemus

Stort tillykke til jer Det lykkedes også for mig første gang med iui-d og har nu en fantastisk skøn datter på halvandet år

Anmeld

13. november 2011

babyone

Tak til alle- vi er super glade og ser frem til den søde ventetid samt et sommerbarn

Og hvor det dejligt at hører de positive historier, det giver så meget håb.

God søndag til jer alle. Ser frem til flere positive historier, og til de der forsat arbejder hårdt på projekt baby, de bedste lykkeønskninger herfra

Anmeld

13. november 2011

Wimmie

babyone skriver:

Tak til alle- vi er super glade og ser frem til den søde ventetid samt et sommerbarn

Og hvor det dejligt at hører de positive historier, det giver så meget håb.

God søndag til jer alle. Ser frem til flere positive historier, og til de der forsat arbejder hårdt på projekt baby, de bedste lykkeønskninger herfra

Tillykke 

Det kan bestemt lade sig gøre - jeg testede positiv i april efter ICSI (1. gang) og har nu 5 uger til termin 

Håber virkelig også på endnu flere succes-historier herinde - det har I alle fortjent 

Anmeld

14. november 2011

Nessie

Dejligt med en solstråle historie  Dem kan vi bruge mange af herinde

Stort tillykke med den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.