Hvor mange GB på iPhone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Lunae

ChipChap skriver:

Jeg vil have en iPhone, men er så i tvivl om hvor mange gb jeg skal vælge med. Jeg har en Ipad 2 med 32GB og det har jeg bestemt fortrudt! Det er aaaalt for meget plads, cam er vildt dårligt så det bliver ikke brugt som jeg ville gøre på en mobil.
Jeg bruger min mobil meget, tag billeder, video optagelser osv. så måske man alligevel skulle vælge 32GB.
(Man kan jo også bare overflytte billederne når der ikke er plads mere, hmm hmm)

Har kigget på telmores hjemmeside og der er kun 800kr i forskel, men det er da stadig mange penge at spare hvis man ikke skal bruge alle de GB.

hjælp den kommende iPhone ejer

Nu har jeg ikke 4's, men jeg havde 3GS og den var på 16. Det var lige det mindste, efter min smag. Nu har jeg 4eren og den er på 32

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

karina1980

ChipChap skriver:

Jeg vil have en iPhone, men er så i tvivl om hvor mange gb jeg skal vælge med. Jeg har en Ipad 2 med 32GB og det har jeg bestemt fortrudt! Det er aaaalt for meget plads, cam er vildt dårligt så det bliver ikke brugt som jeg ville gøre på en mobil.
Jeg bruger min mobil meget, tag billeder, video optagelser osv. så måske man alligevel skulle vælge 32GB.
(Man kan jo også bare overflytte billederne når der ikke er plads mere, hmm hmm)

Har kigget på telmores hjemmeside og der er kun 800kr i forskel, men det er da stadig mange penge at spare hvis man ikke skal bruge alle de GB.

hjælp den kommende iPhone ejer

jeg har 32 GB, og det er mere end rigeligt, har kun fyldt den halvt  men der ligger gps(navigon) for hele EU på, et hav af billeder film og apps.

for mig havde 16 GB været for lidt

Anmeld

15. november 2011

ChipChap

ChipChap skriver:

Ok tak alle sammen, nu er jeg snart ejer af iPhone

"Snart" = 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.