kage til rasmus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2011

sandorff

han ville gerne have en kage ud fra temaet; gormiti, eller noget i den stil. det er nogle legetøjsfigur og noget med luft, jord, ild, vand og skov. han ville gerne have der var nogle figur på kagen...
det er chokoladebunde med galio(netmelon)...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

SjeBets

Waoou ... det er lige i min søns ånd .. han elsker de der gomiti figurer og har så mange af dem. han var ved at spørge om jeg ikke kunne lave en gomiti kage ... og det kan jeg så se det er altså muligt ... 

Anmeld

12. november 2011

sandorff

SjeBets skriver:

Waoou ... det er lige i min søns ånd .. han elsker de der gomiti figurer og har så mange af dem. han var ved at spørge om jeg ikke kunne lave en gomiti kage ... og det kan jeg så se det er altså muligt ... 

jeg anede INTET om det. måtte goggle det da min fætter, far til rasmus, sagde det godt måtte være i det tema. heldigvis kunne min kære fætter også hjælpe med at de var noget med de forskellige elementer.

Anmeld

12. november 2011

SjeBets

sandorff skriver:

jeg anede INTET om det. måtte goggle det da min fætter, far til rasmus, sagde det godt måtte være i det tema. heldigvis kunne min kære fætter også hjælpe med at de var noget med de forskellige elementer.

uha vi har kasser af de der små figurer og han har borge og hvad ved jeg, men da han sagde kage stod jeg bare og lignede . ? ... hvordan skulle jeg greje den ... GODT andre kan gøre det før mig så jeg kan kopiere .. jeg synes den er rigtigt godt fanget. Jeg som mor til et gomiti barn kan snildt se det er Gomiti verden som du skal lave ... så 5  point fra mig 

Anmeld

12. november 2011

sandorff

SjeBets skriver:

uha vi har kasser af de der små figurer og han har borge og hvad ved jeg, men da han sagde kage stod jeg bare og lignede . ? ... hvordan skulle jeg greje den ... GODT andre kan gøre det før mig så jeg kan kopiere .. jeg synes den er rigtigt godt fanget. Jeg som mor til et gomiti barn kan snildt se det er Gomiti verden som du skal lave ... så 5  point fra mig 

hahahaha... kan godt lide du siger du lignede et spørgsmålstegn, for det gjorde jeg da min fætter sagde gomiti!
men ja, nu har du jo en kage at gå ud fra, så kom bare igang og overrask din søn men en lille kage imorgen....
og tusind tak for din ros, er SÅ glad for du siger det er tydeligt kagen er bygget op omkring den verden.

Anmeld

13. november 2011

iris-mor

Fed kage, en hver drengs drøm!!

Anmeld

13. november 2011

sandorff

iris-mor skriver:

Fed kage, en hver drengs drøm!!

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.