Jeg er i chok :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

1000Ben

Anonym skriver:

Det værste er, at han har fået mindre end 2 års fængsel for alle overgrebene

Hold da ferie, han har vidst lavet en del han ikke skulle så. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym trådstarter

Maemi skriver:

Jeg bliver tosset over sådan noget, sådan en mand skulle have en dom, på så mange år som det tager kvinderne tilsammen, at komme over hans overgreb! Der er sgu meget man ikke forstår.. 

Hvordan kan man få mindre end 2 år, for en grov voldtægt i det hele taget??? Og det er jo ikke kun for den ene, der er jo flere???

Anmeld

12. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hvordan kan man få mindre end 2 år, for en grov voldtægt i det hele taget??? Og det er jo ikke kun for den ene, der er jo flere???

Har du været sammen med ham frivilligt eller var det også en voldtægt?? Ved ikke hvorfor - men jeg kan ikke få hjernen fra ham der Amagermanden:/

Anmeld

12. november 2011

Maemi

Anonym skriver:

Jamen, jeg kan kun give dig ret!! Jeg forstår det simplethen ikke.. 
Du kan få mere for skattesvindel end for en voldtægt!!

Og ja, grov voldtægt x flere - får man en dom på mindre end 2 år.
Hvad er dommen så ikke på EN 'almindelige' voldtægt?? Ingenting??

Jeg er i chok.  

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Har du været sammen med ham frivilligt eller var det også en voldtægt?? Ved ikke hvorfor - men jeg kan ikke få hjernen fra ham der Amagermanden:/

Det var frivilligt. Jeg mødte ham til en fest, hvor vi alle sammen var fulde, og jeg tog med ham hjem. De to andre gange jeg mødtes med ham, var jeg ikke sammen med ham.

Jeg har også de vildeste associationer med de frygteligste voldtægtsmænd lige nu

Anmeld

12. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Det var frivilligt. Jeg mødte ham til en fest, hvor vi alle sammen var fulde, og jeg tog med ham hjem. De to andre gange jeg mødtes med ham, var jeg ikke sammen med ham.

Jeg har også de vildeste associationer med de frygteligste voldtægtsmænd lige nu

Det er alligevel glædeligt at høre at det var frivilligt.. Men virkelig surt St være sammen med sådan en mand/skabning.. Han skal nok få det svært inde bag muren, glæd dig over det søde..

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Det er alligevel glædeligt at høre at det var frivilligt.. Men virkelig surt St være sammen med sådan en mand/skabning.. Han skal nok få det svært inde bag muren, glæd dig over det søde..

Det håber jeg også! Hvis retsystemet ikke kan give en passende straf, så håber jeg virkelig at nogen andre kan gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.