Spørgsmål angående dræn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2011

Orkide86

Hej Min datter fik for 16 dage siden dræn i begge øre. Hun har skulle have vat i ørene når hun skal i bad. Hvorlænge skal hun blive ved ned det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

oerbaek

Mirjam123 skriver:

Hej Min datter fik for 16 dage siden dræn i begge øre. Hun har skulle have vat i ørene når hun skal i bad. Hvorlænge skal hun blive ved ned det??

hejsa mine drenge har fået dræn i ørerne samlagt 16 gange tror jeg og jeg har aldrig fået at vide at de skulle have vat i ørerne da de kom i bad... 

Anmeld

12. november 2011

Orkide86

oerbaek skriver:

hejsa mine drenge har fået dræn i ørerne samlagt 16 gange tror jeg og jeg har aldrig fået at vide at de skulle have vat i ørerne da de kom i bad... 

Vores ørelæge sagde bare at hun skulle ha vat i ørne? Da der jo er åben ind?

Anmeld

12. november 2011

twinboys

Mine drenge har også haft dræn i ørerne og vi har aldrig haft vat eller andet i ørerne... Bare undgå at barnet tager hovedet ned under vandet... og undgå svømmehallen i en måned...

Majbritt

Anmeld

12. november 2011

Orkide86

twinboys skriver:

Mine drenge har også haft dræn i ørerne og vi har aldrig haft vat eller andet i ørerne... Bare undgå at barnet tager hovedet ned under vandet... og undgå svømmehallen i en måned...

Majbritt

Tak for svaret

Anmeld

12. november 2011

twinboys

Mirjam123 skriver:

Tak for svaret

var så lidt og husk vat suger vand så skulle man helt undgå vand i ørerne skal man bruge silikone til ørerne som kan købes på apotektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.