need some help...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anastazia

Puha, det er ærgeligt det er så langt fra Esbjerg for har en kusine på 15 som ville elske at hjælpe, hun elsker simpelthen bare at hjælpe folk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

jeg skal nok tage en tørn i køkkenet skatte og så må vi hjælpes ad hvis ikke der er nogen der melder sig på banen

Selvfølgelig skal vi nok finde ud af det.. Mormor har også sagt at hun nok skulle hjælpe til hvis det var  

Anmeld

12. november 2011

Trine89

Anastazia skriver:

Puha, det er ærgeligt det er så langt fra Esbjerg for har en kusine på 15 som ville elske at hjælpe, hun elsker simpelthen bare at hjælpe folk.

Årrh det var ellers pænt af dig

Anmeld

12. november 2011

Trine89

Mira0911 skriver:

Vil rigtig gerne hjælpe.... Men har rigeligt at se til her... 

Heeh jah det tror jeg gerne du har søde. 

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

jeg skal nok tage en tørn i køkkenet skatte og så må vi hjælpes ad hvis ikke der er nogen der melder sig på banen

Ih, var det ikke lige termin et par dage efter kunne jeg klister mig fast i din bil og hjælpe til. Øv.

Anmeld

12. november 2011

Majbriteriksen

Trine89 skriver:

Vi skal holde Barnedåb her den 27 nov. 

men jeg står lidt i den situation at jeg kunne egentlig godt bruge en hjælpende hånd eller to til at "servere" altså der er ikke så meget der skal serveres men da det "bare" er en buffet. men der skal jo nok fyldes lidt op en gang i mellem of sår'n noget i den still..

Barnedåben (festen) skal foregår i Skelund nær Hadsund. 
Er der nogen som måske kan hjælpe os den dag..
Jeg kan ikke tilbyde ret meget mere end noget at spise og drikke som tak.

Trine 

Hej. Hvor var det underligt at læse Skelund herinde.

Jeg selv bor 2 km derfra. Kan desværre ikke holde til at hjælpe ( Har en evt. diskusprolaps) så kan desværre ikke tilbyde dette. Noget ærgeligt, når det er så tæt på

Anmeld

12. november 2011

Trine89

Majbriteriksen skriver:

Hej. Hvor var det underligt at læse Skelund herinde.

Jeg selv bor 2 km derfra. Kan desværre ikke holde til at hjælpe ( Har en evt. diskusprolaps) så kan desværre ikke tilbyde dette. Noget ærgeligt, når det er så tæt på

Heeh, Jah verden er lille.. 

Jeg er selv opvokset i Øster Hurup  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.