Ingen afføring og spiser kun lidt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Jeg er så ked af det. Min datter på 6 1/2 måned er begyndt på skemad for 3 uger siden. Hun får majsgrød/hirsegrød ved middagstid og kartoffelmos med gulerod/broccoli til aften. Hun virker interesseret, men hun spiser meget lidt. Første uge smagte hun mest på det. Anden uge spishunhund faktisk godt af det. Altså ikke et helt måltid, selvfølgelig, men hun spiste mere end i første uge. Så blev hun syg et par dage og derefter har hun spist meget lidt af grøden/mosen og hun spiser heller ikke meget udover. Jeg ammer.Sygdommen er overstået igen. Feberen er væk ogforkølelsen det samme. Men hun spiser så lidt nu   Hun sover ikke så godt om natten og vi vil gerne vænne hende fra nogle af natamningerne. Men det er dødsvært, når hun ikke spiser så meget om natten. Jeg ved jo ikke om hun reelt er smadder sulten om natten, eller om hun bare vågner af dårlig vane. 

Hun har ikke lavet mere end tissebleer i 6 dage. Kan det gøre, at hun ikke er så sulten?! 

Og er der andre, der kender til at have en baby, der ikke spiser så meget (det har varet en uge nu!)? Og hvad har I gjort ved det?

Håber virkelig på trøst, råd og erfaring og hjælp!!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Taniakb

Jeg har ingen erfaring med mad.

Men min datter er på MME og kom så til at købe noget andet den ene gang, fordi der var udsolgt af det vi brugte.. (Troede ik det havde den store betydning ).. Men hun spiste 260 3-4 gange i døgnet.
Efter vi begyndte på det andet, gik maven i stå. Hun havde ik afføring i 7 dage og hun havde simpelthen så ondt i maven kunne man se. - Hun spiste 50 ml op op til mange gange i døgnet.. også fik hun alt for ondt.. - (Lidt ligesom der ik var plads til mere)

jeg gav hende lactulose med stor succes.. - Men det virkede som om at der bare ik var mere ' plads' i maven, så hun ikke rigtig havde lyst til maden..

Håber du får nogen svar fra nogen der har mere erfaring med maden

Anmeld

11. november 2011

Maja88

jamen her spiser min baby heller ikke det vilde og har aldrig gjort det.. så hun er hovedsagligt mælkebarn..

du kan desværre ikke gøre andet end at lave og tilbyde maden og så acceptere hvis hun kun spiser 3 skefulde.. træls er det men sådan er det desværre...

her spiser hun jo som sagt lidt. men kan så også have en uge hvor hun spiser os ud af huset for så at vende tilbage til det gamle igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.