Så er lillepigen 13 dage. Amningen kører helt ok, og jeg gider ikke lægge suttebrikken fra os endnu. En kamp af gangen 
Men! Når hun lægges til ligger hun meget gerne i en time! Hun sover max 3 timer, og så er hun sulten igen. Og så ligger hun gud hjælpe mig i en god time igen! Jeg er ved at blive sindssyg.... Er det seriøst sådan her det der amning skal fungere?
Nu har jeg taget hende fra efter 35 min, og givet hende sutten og smidt hende i fars arme..Og hun er dybt ulykkelig! 
Hun sutter fint ved brystet, og ender med at dase hen efter et stykke tid. Hun tager gerne 20 min om at tømme hvert bryst. Fair nok. Problemet er, at hun døser hen og falder i søvn flere gange under amningen. Og så sover hun i to minutter, og så sutter hun igen.. Prøver at vække hende, så hun får spist. Det virker kun de første tyve minutter. Harogså prøvet at tage hende fra brystet efter de 20 min, men så er hun fuldstændig utrøstelig, og søger desperat efter brystet..
Er det seriøst sådan her det skal fungere? For undskyld mig, så vil jeg altså gerne have et flaskebarn i længden....
Anmeld