Bryllups skruk mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Muffin

Ja sådan en har jeg da herhjemme, han faldt da lige på knæ med en fiiiin ring, totalt min stil og kun 1 nr for stor  Ej men det var perfekt. Er så glad. Vi havde jo aftalt at blive gift af praktiske årsager. Men han ville da ikke snydes for at falde på knæ med en ring. Kan man andet end elske den mand  Det bedste er jo at jeg slet ikke forventede det. Hihi. Der tog han sku røven på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Ploffer

Tillykke 

Anmeld

11. november 2011

K&S

Muffin skriver:

Ja sådan en har jeg da herhjemme, han faldt da lige på knæ med en fiiiin ring, totalt min stil og kun 1 nr for stor  Ej men det var perfekt. Er så glad. Vi havde jo aftalt at blive gift af praktiske årsager. Men han ville da ikke snydes for at falde på knæ med en ring. Kan man andet end elske den mand  Det bedste er jo at jeg slet ikke forventede det. Hihi. Der tog han sku røven på mig

STORT TILLYKKE

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Muffin skriver:

Ej hvor skønt og tillykke!

Skal vi ikke se billede af ringen?

Her er der mig, der er bryllups skruk... Har bare en kæreste, der ikke helt har forstået at han skal på knæ

Anmeld

11. november 2011

Mussen2

tillykke

Anmeld

11. november 2011

Dansker I Holland

TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!  

Anmeld

11. november 2011

henh01

tillykke - bare det var mig

Anmeld

11. november 2011

Muffin

Ihh tak ladys

Ville så gerne vise billede men kamera stikket er selfølgelig væk..

Men den er sølv, med en titanic blå (stor) sten, meget utraditionel tror jeg Men den er bare lige i øjet! Elsker den.

Det er bare perfekt oven på sådan en hyggelig dag hvor sønnen har tyndskids mave, og jeg har rendt rundt i nattøj hele dagen med vaskebjørn make up og så kom han ud til mig på badeværelset og faldt på knæ- og sagde 'Jeg elsker dig, jeg vil dele hele mit liv med dig, vil du gifte dig med mig? (indsæt selv lille smykkeæske med en ring der stråler blåt ud på væggene') YES!!!!!!!! haha

GODT man var i bad og kunne skjule tårende under bruseren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.