Sikke dejlig Lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

Diana...

Hej alle i dejlige piger og tosset mænd

Hvad laver i sådan en skøn lørdag som idag, det jo bare super dejligt solen skinder og der ligger lidt sne over det hele det bare super smukt

Jeg selv har lige været i hundeskoven i silkeborg med min dejlige kæreste og min super gode hund som bare var så dygtig idag, han fik leget med 4 andre hunde og vi kunne gå løst med ham hele vejen rundt det var bare dejligt, han er jo kun 6 måneder så han er stadig en rod så har vi været i matas og hente baby startpakke lidt skuffet over den men den er jo gratis så har vi lige spist en dejlig frokost og nu ligger jeg på sofaen med computeren og havedøren helt åbent en hund på skødet en kat på ryglænet en mand der vaske op det kan bare ikke blive bedre i mine øjne lige nu SKØNT

Ville bare lige sende alle en lørdags hilsen og håbe i nyder dagen som jeg gør

Mange knus til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Hvad laver i sådan en skøn lørdag som idag, det jo bare super dejligt solen skinder og der ligger lidt sne over det hele det bare super smukt

Jeg selv har lige været i hundeskoven i silkeborg med min dejlige kæreste og min super gode hund som bare var så dygtig idag, han fik leget med 4 andre hunde og vi kunne gå løst med ham hele vejen rundt det var bare dejligt, han er jo kun 6 måneder så han er stadig en rod så har vi været i matas og hente baby startpakke lidt skuffet over den men den er jo gratis så har vi lige spist en dejlig frokost og nu ligger jeg på sofaen med computeren og havedøren helt åbent en hund på skødet en kat på ryglænet en mand der vaske op det kan bare ikke blive bedre i mine øjne lige nu SKØNT

Mange knus til alle

Ih hvor lyder det hyggeligt søde

Jeg slapper af, har en del tømmermænd, efter en dejlig aften igår med min veninde, var hjemme kl 5 imorges...

Fortsat god weekend til jer alle

Knus

Anmeld

14. februar 2009

Pia.

Lyder som om I har en helt fantastisk dag... Mine unger er lige kommet ind fra haven og manden er ude og handle...

Lige nu er børnene i gang med at bygge legohuse m.m og jeg laver for at sige det mildt ingen ting...

Fortsat rigtig god dag... Varmt knus fra Pia.

Anmeld

14. februar 2009

Rasmine

Vi har været i legeland!
Og der var Mads Larsen også, nam nam.
(Hans søn blev 3 år idag.)
Så han var der altså ikke for at bokse.

Anmeld

14. februar 2009

lillemig28

Ja det er et super dejligt vejr vi har lige gået en lang roman´tisk tur i skoven
knus lillemig28

Anmeld

14. februar 2009

Kvindemin

Diana/Claus skriver:

Mange knus til alle

Det lyder som en dejlig dag.
Vi nyder også bare det smukke vejr.

Henrik støvsuger pt.
Og jeg laver ingenting, så det er jo luksus.

Bor du tæt på SIlkeborg. Jeg selv bor i SIlkeborg?
Og hvor er hundeskoven?

Anmeld

14. februar 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Vi har været i legeland!
Og der var Mads Larsen også, nam nam.
(Hans søn blev 3 år idag.)
Så han var der altså ikke for at bokse.

Ahh, kunne det bare have været Mikkel Kessler

Anmeld

14. februar 2009

fam.4xc

Vi har haft farfar og bedstemor til morgenmad og da de tog afsted har caroline og jeg været i centret og shoppe/hygge og se cirkus... mens far og Catrine nuppede en middagslur
Vi havde en lille kage med hjem vi lige har hygget med alle 4 og nu leger pigerne lidt på værelset inden vi snart skal hjem til mormor & morfar og spise mad med min søster, svorger og mine nevøer - så en rigtig familie dag i dag

Anmeld

14. februar 2009

Diana...

Chritinap skriver:

Det lyder som en dejlig dag.
Vi nyder også bare det smukke vejr.

Henrik støvsuger pt.
Og jeg laver ingenting, så det er jo luksus.

Bor du tæt på SIlkeborg. Jeg selv bor i SIlkeborg?
Og hvor er hundeskoven?

Ja jeg bor i engesvang så det ikk så langt væk.
Hundeskoven ligger ved søen ved lunden super dejlig skov den den man kan se ude i søen når man står ved jyskebank

Anmeld

14. februar 2009

Bastian

Jeg har været i biografen med en veninde og se Milk. Den kan KLART anbefales - fantastisk film.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.