Ja så har vi igen besøg af en virus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Henriette Aaby

Maja har igen feber, snot og tager sig til ørerne.... Godt vi har prøvet det før. Jeg synes dog det er synd for hende.  Bette pus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

B&J

øv øv øv sådan var det her sidste år vores dreng var syg hele tiden og de smitter hinanden i dagplejen øv øv.. heldig vis har der ikke været noget ud over 3 dags feber og ikke mere

sender dig en masse krammer og håber du snart har et rask barn

Anmeld

12. november 2011

Henriette Aaby

B&J skriver:

øv øv øv sådan var det her sidste år vores dreng var syg hele tiden og de smitter hinanden i dagplejen øv øv.. heldig vis har der ikke været noget ud over 3 dags feber og ikke mere

sender dig en masse krammer og håber du snart har et rask barn

Tusind tak skal du have

Ja godt i ikke har haft den store tur. Det er hårdt at se sine små pus syge.

Sidste vinter var vi også igennem en masse sygdom. Maja var syg hele tiden. Og ja hun sluttede af med en voldsom lungebetændelse og en omgang MØB som tog 2*pencillin, før det var væk.

For 14. dage siden havde hun MØB igen med pencillin, og nu er snotten tilbage, så vi er jo ekstra obs om det udvikler sig.

Jeg synes det er så synd for hende. Hun bliver kap nok rask før hun ligger der igen.

Godt jeg er sygmeldt/barsel så kan jeg selv tage hende.  

Men tak for krammet det kan man godt trænge til en gang i mellem

Anmeld

12. november 2011

B&J

Henriette Aaby skriver:

Tusind tak skal du have

Ja godt i ikke har haft den store tur. Det er hårdt at se sine små pus syge.

Sidste vinter var vi også igennem en masse sygdom. Maja var syg hele tiden. Og ja hun sluttede af med en voldsom lungebetændelse og en omgang MØB som tog 2*pencillin, før det var væk.

For 14. dage siden havde hun MØB igen med pencillin, og nu er snotten tilbage, så vi er jo ekstra obs om det udvikler sig.

Jeg synes det er så synd for hende. Hun bliver kap nok rask før hun ligger der igen.

Godt jeg er sygmeldt/barsel så kan jeg selv tage hende.  

Men tak for krammet det kan man godt trænge til en gang i mellem

hold da op en omgang pyhhhh altså det er ikke sjovt.. og nej det er møg hammer hårdt når de små er syge...

vores dreng fik astmatisk bronkitis det er også en hårdt omgang men det der er hårdest er nu fordi han er ikke så madglad som mange andre børn så han dropper maden selv om maven er sulten men heldig vis fejler han ingen ting selv om det ikke er det bedste...

men håber godt nok vi slipper mere igår..

og ja en krammer er altid god

Anmeld

12. november 2011

Henriette Aaby

B&J skriver:

hold da op en omgang pyhhhh altså det er ikke sjovt.. og nej det er møg hammer hårdt når de små er syge...

vores dreng fik astmatisk bronkitis det er også en hårdt omgang men det der er hårdest er nu fordi han er ikke så madglad som mange andre børn så han dropper maden selv om maven er sulten men heldig vis fejler han ingen ting selv om det ikke er det bedste...

men håber godt nok vi slipper mere igår..

og ja en krammer er altid god

Heldigvis har vi en fra naturens side meget glad pige, som faktisk ikke bliver så påvirket af det. Det er mere det at hun går glip af en masse i børnehaven. Men selv siger hun at hun gerne vil være hjemme hos mor

Det kan også være voldsomt nok sådan noget astmatisk bronkitis. Men hvor er det dejligt at din søn ellers har det godt

Jeg  for i slipper for den store tur i år

Anmeld

12. november 2011

B&J

Henriette Aaby skriver:

Heldigvis har vi en fra naturens side meget glad pige, som faktisk ikke bliver så påvirket af det. Det er mere det at hun går glip af en masse i børnehaven. Men selv siger hun at hun gerne vil være hjemme hos mor

Det kan også være voldsomt nok sådan noget astmatisk bronkitis. Men hvor er det dejligt at din søn ellers har det godt

Jeg  for i slipper for den store tur i år

hihihih nååå sikke en dejlig datter du har dig self. er det dejligt at være hjemme hos mor

og mange tak

Anmeld

12. november 2011

Mamalou

Henriette Aaby skriver:

Maja har igen feber, snot og tager sig til ørerne.... Godt vi har prøvet det før. Jeg synes dog det er synd for hende.  Bette pus...

ØV! God bedring med hende - krydser fingere for, at hun ikke smitter resten af familien 

Anmeld

12. november 2011

Henriette Aaby

Mamalou skriver:

ØV! God bedring med hende - krydser fingere for, at hun ikke smitter resten af familien 

Tusind tak skal du have

Hun er heldigvis glad, men meget sløv i det. Og ja vi forældre klare det heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.