han er så ligeglad :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

mig og min kæreste har et barn på 2 og venter en til...

han arbejder 6 dage om ugen, 14 timer om dagen..

når han kommer hjem fra arbejde siger han lige hej til os og gider derefter ikke vores datter..

han gider ikke skifte hende eller snakke med hende eller noget

han forventer at jeg ordner ALT herhjemme og passer den lille samtidig med at jeg virkelig er dårlig han flejner fuldstændig hvis der ikke er ryddet op eller gjort rent..

han er lige kommet hjem fra arbejde nu, og var stiv da han kom hjem.. han har overhovedet ikke snakket med vores datter og ville heller ikke sige godnat til hende.

jeg kan ikke klare det her mere, han virker så ligeglad med det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Troldemommi

Jeg tror da vist lige du skal have en alvorlig snak med ham, for sådan en mand og far er der da ingen der er tjent med.

Monica

Anmeld

11. november 2011

Jibbe

Tag en snak og hvis det ikke hjælper så smut - seriøst så er der noget helt galt med manden hvis han ikke engang gider sin datter! FJOLS!!!

Anmeld

11. november 2011

Lisbeth85

Hold da op! Man skal da ville sit barn altid - især når ha næsten ikke ser det! Øv for en træls mand... til dig! Og tag så lige en snak med ham!

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Jeg synes også at du skal tage en snak med ham. Det kan jo være han ikke er bevidst om, at han ikke giver sin datter opmærksomhed. Det lyder til, at han arbejder rigtig meget, så måske han er så smadret og uden overskud, at han kun tænker på at smide sig på sofaen. Vælger han selv, at han skal arbejde så mange timer? Det lyder som meget og så er der ikke meget at sige til, hvis man springer over det huslige, når man kommer hjem - for han har vel ikke mange vågne timer hjemme? Det må også være utroligt hårdt for dig, for du fungerer jo nærmest som alene mor for dit barn samtidig med at du er gravid...

Anmeld

11. november 2011

Muffin

Var han med i beslutningen om at få nr 1? Og hvad med nr 2? For han lyder da umiddelbart ikke som den mest hengivne familiefar. Nok mere som en ungkael.. Er det altid han er sådan eller bare en periode? For vi kan vel alle køre trætte specielt hvis man arbejder meget og synes forholdet ikke fungere..

Anmeld

11. november 2011

enrigtigfar?

Samtale nu!! Det er på ingen måde iorden opførsel det der!

Jeg læser - desværre - i rigtig mange tråde ting som det her og jeg forstår det ikke?!?

Nu generaliserer jeg voldsomt - men det virker virkelig som om RIGTIG mange af jeres mænd ikke har haft noget at sige ift om i skulle ha barn eller ej, har i haft en snak med dem inden og spurgt om de var klar over hvad de gik ind til?!?

Jeg tror jeg blir nød til at lave en tråd for sig selv om det her emne, for jeg blir godt nok nedslået når jeg læser mange af de tråde herinde

Anmeld

11. november 2011

henh01

hvis min mand kom fuld hjem mens vores børn var hjemme så havde jeg bedt ham gå igen. Det er ikke noget at byde ens barn!

Jeg håber I får talt sammen om problemerne og finder frem til en fælles beslutning om fremtiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.