Rød og varm kind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.506 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Saram

Hej piger.

Min datter på 5 mdr. er begyndt at være rød og varm på den venstre kind.. Det kommer og går lidt og det er kun den ene. Hvad kan detvære? Kommer mest om aftenen. Det virker ikke som udslet, den er stadig lige så blød som den anden, den er bare helt rød og meget varm.

Håber i kan hjælpe !

Forsat god aften!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til skønne Filuca Nora.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Molly8

Saram skriver:

Hej piger.

Min datter på 5 mdr. er begyndt at være rød og varm på den venstre kind.. Det kommer og går lidt og det er kun den ene. Hvad kan detvære? Kommer mest om aftenen. Det virker ikke som udslet, den er stadig lige så blød som den anden, den er bare helt rød og meget varm.

Håber i kan hjælpe !

Forsat god aften!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til skønne Filuca Nora.

Hvis det kun er den ene kind, kunne det måske være lussingesyge? Det er mildt for barnet, men man skal være opmærksom, hvis man selv er gravid og ikke har haft det.

Min Johan havde også røde og varme kinder, da han fik sin første tand, men det var begge kinder.

Kh Molly

Anmeld

11. november 2011

Saram

Molly8 skriver:

Hvis det kun er den ene kind, kunne det måske være lussingesyge? Det er mildt for barnet, men man skal være opmærksom, hvis man selv er gravid og ikke har haft det.

Min Johan havde også røde og varme kinder, da han fik sin første tand, men det var begge kinder.

Kh Molly

Altså hun virker frisk nok, ingen feber eller noget. Den kun den ene kind der bliver rød og brandvarm, synes bare det er mærkeligt. Må hellere lige undersøge det der lusingesyge der.

Mange tak for dit svar ihvertfald..

Anmeld

11. november 2011

Molly8

Saram skriver:

Altså hun virker frisk nok, ingen feber eller noget. Den kun den ene kind der bliver rød og brandvarm, synes bare det er mærkeligt. Må hellere lige undersøge det der lusingesyge der.

Mange tak for dit svar ihvertfald..

Det var så lidt. - Har på et tidspunkt mødt et større barn, mens han havde lussingesyge. Han var helt frisk, men havde bare en rød kind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.