Blødning på 17 dagen? Og SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er lige ano da ingen ved at vi prøver og ikke skal vide det før den er der

Sagen er den at jeg nu er på 17 dagen og havde ÆL i mandags!

Men har ALDRIG oplevet at bløde mellem mine menser heller ikke de gange jeg har været gravid, for det kan da ikke være i forbindelse med at ægget sætter sig fast vel? for det sker vel først en uge efter ÆL?!

Jeg havde en SA i september og siden da har min mens været RIMELIG mærkelig men alligevel havde jo en positiv ÆL test mandag så burde jeg vel ikke få min mens nu?!

Men mine cyklusser har ikke været normale endnu efter min SA kan det have noget med det at gøre?

Også har jeg de forfærdeligste Lændesmerter hvilket jeg heller aldrig har prøvet før... hvad er nu det for noget? har jeg også haft i sidste mdr?!

Heeelp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

Nobody?!

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Er der seriøst slet ikke nogen der har prøvet lignende eller som kan hjælpe mig?!

Bliver bare mega nervøs når min krop opfører sig så meget anderledes end den plejer!

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

???

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja jeg er lige ano da ingen ved at vi prøver og ikke skal vide det før den er der

Sagen er den at jeg nu er på 17 dagen og havde ÆL i mandags!

Men har ALDRIG oplevet at bløde mellem mine menser heller ikke de gange jeg har været gravid, for det kan da ikke være i forbindelse med at ægget sætter sig fast vel? for det sker vel først en uge efter ÆL?!

Jeg havde en SA i september og siden da har min mens været RIMELIG mærkelig men alligevel havde jo en positiv ÆL test mandag så burde jeg vel ikke få min mens nu?!

Men mine cyklusser har ikke været normale endnu efter min SA kan det have noget med det at gøre?

Også har jeg de forfærdeligste Lændesmerter hvilket jeg heller aldrig har prøvet før... hvad er nu det for noget? har jeg også haft i sidste mdr?!

Heeelp

Tja, jeg tror du selv skriver svaret, jeg tror det er din mens der er uregelmæssig pga din SA?

Prøv at snakke med din læge om det hvis bliver værre

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg tror du selv skriver svaret, jeg tror det er din mens der er uregelmæssig pga din SA?

Prøv at snakke med din læge om det hvis bliver værre

Jeg vil mene det samme som Sigrid her. 

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Ja det er nok rigtig nok....

Men den var jo regelmæssig i sidste mdr. Og så ville jeg vel ikke have haft ÆL for få dage siden? Kan det virkelig lade sig gøre?

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Og i dag er der så slet ingenting andet end lændesmerte

fuck jeg hader min krop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.