argh ihhhh osv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

nej, men i bliver nødt til at sige fra overfor dem...

det kan være de ikke lige tænker over det....

de bliver totalt fornæremet hvis vi siger noget og begynder bare og sige vi bare kan flyt.. osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

de bliver totalt fornæremet hvis vi siger noget og begynder bare og sige vi bare kan flyt.. osv..

hmm.. det er da bestemt heller ikke pænt gjort af dem..!! 

de må jo respektere jeres privatliv, såvel som i respekterer deres...

noget for noget...

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

hmm.. det er da bestemt heller ikke pænt gjort af dem..!! 

de må jo respektere jeres privatliv, såvel som i respekterer deres...

noget for noget...

lige præcis men de er meget mærkelig og virkelig barnlige hvis man siger noget til dem.. og min kæreste gider ikke sige noget.. så det ender altid med det er mig og de bliver skide sure på mig..

Anmeld

11. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

lige præcis men de er meget mærkelig og virkelig barnlige hvis man siger noget til dem.. og min kæreste gider ikke sige noget.. så det ender altid med det er mig og de bliver skide sure på mig..

nej, det er også noget af et dilemma at blive sat i, og skal være "det sorte får" ...!! 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

nej, det er også noget af et dilemma at blive sat i, og skal være "det sorte får" ...!! 

det er det.. og mit og min forlovedes forhold er virkelig på prøve jeg går rundt og er sur og trist hele tiden.. skulle tro jeg havde fået en depression igen

Anmeld

11. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

det er det.. og mit og min forlovedes forhold er virkelig på prøve jeg går rundt og er sur og trist hele tiden.. skulle tro jeg havde fået en depression igen

i skal passe på så... det kan risikere at ødelægge jeres forhold fuldstændig..!! 

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

i skal passe på så... det kan risikere at ødelægge jeres forhold fuldstændig..!! 

nemlig lige det som det kan.. og det vil ingen af os men kan heller ikke gøre for jeg er så sur og trist så tit har da os nogen gode dage,, men lige så snart de ikke bor i lejligheden er der intet, så skændes vi stort set aldrig.. det er ihvertfald meget sjælendet vi gøre det. men nu skændes vi bare stort set hverdag.. og ved slet ikke hvad jeg skal gøre føler heller ikke min kæreste gider gøre så meget og siger han intet kan gøre ved det..

Anmeld

11. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

nemlig lige det som det kan.. og det vil ingen af os men kan heller ikke gøre for jeg er så sur og trist så tit har da os nogen gode dage,, men lige så snart de ikke bor i lejligheden er der intet, så skændes vi stort set aldrig.. det er ihvertfald meget sjælendet vi gøre det. men nu skændes vi bare stort set hverdag.. og ved slet ikke hvad jeg skal gøre føler heller ikke min kæreste gider gøre så meget og siger han intet kan gøre ved det..

ærlig talt tror jeg også din kæreste har ret i at han ikke kan gøre så meget... for han vil jo heller ikke slå hånden af sine forældre...

tror bare i skal bide tænderne sammen så længe i bor der, og så hurtigst mulig finde noget andet...

tæl til 10 eller gå en tur for at forhindre skænderier, og tænk så på at det er ikke forholdet den er gal med, men bopæl situationen....

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

ærlig talt tror jeg også din kæreste har ret i at han ikke kan gøre så meget... for han vil jo heller ikke slå hånden af sine forældre...

tror bare i skal bide tænderne sammen så længe i bor der, og så hurtigst mulig finde noget andet...

tæl til 10 eller gå en tur for at forhindre skænderier, og tænk så på at det er ikke forholdet den er gal med, men bopæl situationen....

jeps men hvis ¨jeg vil gå holder han fast i mig..

Anmeld

11. november 2011

Gittemor09

Anonym skriver:

jeps men hvis ¨jeg vil gå holder han fast i mig..

hehe det er også vigtigt at holde ud når i bor under disse omstændigheder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.