6-7 timers søvvvnnnn :O ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Azooo

Her de sidste Dage har min søn sovet fra kl. 23:30 til omkring de 6-7 om morgenen ?? .. Giver ham MME før han sover hver nat .. Han fylder tre måneder om fem dage .. Hvor meget sover jeres børn ? .. 7 timer er det ikk for meget ? ... men godt nok sulten er han også når han vågner ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Clisolka

Heza2410 skriver:

Her de sidste Dage har min søn sovet fra kl. 23:30 til omkring de 6-7 om morgenen ?? .. Giver ham MME før han sover hver nat .. Han fylder tre måneder om fem dage .. Hvor meget sover jeres børn ? .. 7 timer er det ikk for meget ? ... men godt nok sulten er han også når han vågner ..

Min datter sov igennem fra hun var et par uger gammel - uden at få hverken bryst eller natflaske. Vores SP sagde god for det, da hun var godt med vægtmæssigt. Vi skulle blot sørge for at hun fik mere MME i løbet af dagen (det hun skulle have haft om natten) 

Anmeld

11. november 2011

lycly

Åh jeg tror bare du skal være glad for det! Det er kun når de er helt små at de helst skal have mad hver 4. time ca, indtil at de begynder at tage rigtigt på osv. Min datter er næsten 4 mdr og hun sover fra 22-23 til omkring 4-5 hvor hun så får en flaske og sover videre til kl 9. Så tror ikke du skal være så bekymret. Han vågner når/hvis han er sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.