Parfume uden parabener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Kloster

Hej.

Nogen der ved, om man kan få skyllemiddel med parfume uden parabener? Ved ikke om det er muligt....

Jeg tørrer mit tøj på stativ i baggangen, da min tumbler er gået i stykker. Så jeg kan rigtig lugte tøjet nu og det lugter a la muggent/jordslået lugt. Der er udluftning og varme i baggangen, men jeg bruger flydende vaskemiddel og skyllemiddel uden parfume osv fra Neutral og Grøn ballance. Tøjet lugter simpelthen surt. Og jeg er obs på at vaskemaskinen får 1-2 vaske om måneden med 90 grader.

Kan/bør/har jeg/man samtittighed til at bruge lidt skyllemiddel med ganske lidt og mild parfume i???????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

eirene

Har du prøvet at bruge eddike i stedet for skyllemiddel? Har hørt det skulle være godt. Men jeg ved det ikke. Jeg tænker bare at det kan da ikke være rigtigt at dit tøj skal lugte surt selvom du bruger noget uden parfume. Det har jeg ikke oplevet. Det er ikke fordi det ikke bliver hængt op med det samme?

Anmeld

17. november 2011

JulieE

Eddike er rigtig godt istedet for skyllemiddel. Edikke er jo lugt fjernen, så  tøjet lugter ikke (heller ikke af eddike) samtidig er det meget bedre for tøjet end skyllemiddel og for maskinen og miljøet )

Anmeld

22. november 2011

Kloster

Hej hej.

Jeg har før prøvet at bruge eddike, men manden får så meget stød, når jeg ikke bruger skyllemiddel.

Det er simpelthen endt med at jeg har købe en flaske Dun-let Sensative, som jeg bruger ca 5 mm i flaskens låg til hver vask. Det hjælper på lugt.

Jeg har prioriteret mit parfume, har taget det op til overvejelse og vurderet, at det var et produkt, jeg synes, jeg ville bruge lidt parfume i.

Og mange tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.