Så behøver jeg ikke at være bekymrer vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2011

2721

Min søn vågnede midt i sin lur grædene op( hvilket ikke er sÅ udsædvaneligt) men han faldt ikke til ro igen, det viste sig da han var kommet op og havde siddet lidt, at han havde feber, øretemp sagde 38,5, syntes egentlig han virkede frisk nok, dog lidt ekstra pjevs, lidt efter han vågnede fik han en rød plamage pÅ størrelse med en 2 krone hvor i der er en rund lille hævelse/knop som ser lidt bleg ud. 15 min efter han vågnede ca lavet han en lille hård "kugle" i bleen han blev skifter legede et par minutter og fik så tynd mave:/
Alt i alg syntes jeg ellers han har det fint nok.
Så mit spørgsmål lyder er det noget jeg skal være bekymret over? Er han ved at blive rigtig syg og er der noget i omløb pt?

Min kæreste har nemlig halvt om halvt aftaler der vare hele weekenden og vil gerne være forberedt, da det ikke er skide skægt at være alene med en dreng der måske er på vej til at blive rigtig syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

bullerbassen

Er ikke til den store hjælp - ved ikke om Charlie er ved at være syg . Vi har lige lagt en uge med feber og hoste . Alle børnene i dagplejen samt vores dagplejemors egne børn har også været syge . Xxxx for I ikke tar en ordenlig tur . God bedring med ham og god weekend ( kram )

Anmeld

11. november 2011

2721

bullerbassen skriver:

Er ikke til den store hjælp - ved ikke om Charlie er ved at være syg . Vi har lige lagt en uge med feber og hoste . Alle børnene i dagplejen samt vores dagplejemors egne børn har også været syge . Xxxx for I ikke tar en ordenlig tur . God bedring med ham og god weekend ( kram )

Hvor er du altså sød<3
øv at i lige har været syge, håber i alle er friske igen.
Nej, tænkte nok det ikke var til at sige, tænkte bare at hvis jeg fik det beskrevet godt var der en mulighed for at se om der var noget der var genkendeligt
Hader sygdom

Anmeld

11. november 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Hvor er du altså sød<3
øv at i lige har været syge, håber i alle er friske igen.
Nej, tænkte nok det ikke var til at sige, tænkte bare at hvis jeg fik det beskrevet godt var der en mulighed for at se om der var noget der var genkendeligt
Hader sygdom

Det er kun Silas som har været syg med feber - han hoster stadigvæk og den ene af de store drenge har været hjemme med hoste . Mon ikke der kommer nogle mere sigende svar end mit men ville lige ønske god bedring og sende et kram 

Anmeld

11. november 2011

2721

bullerbassen skriver:

Det er kun Silas som har været syg med feber - han hoster stadigvæk og den ene af de store drenge har været hjemme med hoste . Mon ikke der kommer nogle mere sigende svar end mit men ville lige ønske god bedring og sende et kram 

Du er en skat og et kæmpe kram til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.