Microsoft office gratis hvor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2011

princessmalou

Hej ..

jeg sidder og leder på livet løs!

er der slet ingen som ved hvor man man hente

de pogrammer man burger i skolen ,

altså word , powerpoint , regneark :s

HJÆÆÆÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

AndreasMor84

princessmalou skriver:

Hej ..

jeg sidder og leder på livet løs!

er der slet ingen som ved hvor man man hente

de pogrammer man burger i skolen ,

altså word , powerpoint , regneark :s

HJÆÆÆÆLP!!!

de skal købes.. ellers er det aldeles ulovligt

men du kan hente open office gratis

Anmeld

11. november 2011

CRS

thepiratebay.org måske skal du igennem noget proxy halløj... men hvis det ikke skal være ulovligt tror jeg det svært at finde gratis...

så skal du bruge openoffice, kan det samme bare gratis og hedder noget andet. Men det er hvert fald 2 muligheder...

Anmeld

11. november 2011

Cookiemonsteret

der er os noget der hedder microsoft word starter som er næsten identisk med office pakken men det er bare gratis  

Anmeld

11. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

office starter er gratis, men kan ikke det hele og er med reklamer. Hvis du vil have office, så er det at betale ved kasse 1 Ellers er der open office. Der skal du bare være obs på at filerne skal gemmes som office filer for at andre kan åbne dem

Anmeld

11. november 2011

Silas&Mille

Cookiemonsteret skriver:

der er os noget der hedder microsoft word starter som er næsten identisk med office pakken men det er bare gratis  

nemlig.

Der er bare lidt reklamer i, men det er ikke noget der genere synes jeg. Har lige fået ny notebook hvor der er word og excel starter og det er fint til mig.

Som jeg har forstået det er det de eneste to programmer der er lavet gratis versioner af, men det er uden at være helt sikker.

Anmeld

11. november 2011

Skouboe

www.openoffice.org

Det er gratis og lovligt og ikke fyldt med reklamer.

Anmeld

11. november 2011

1977

Profilbillede for 1977
SilasMor skriver:

nemlig.

Der er bare lidt reklamer i, men det er ikke noget der genere synes jeg. Har lige fået ny notebook hvor der er word og excel starter og det er fint til mig.

Som jeg har forstået det er det de eneste to programmer der er lavet gratis versioner af, men det er uden at være helt sikker.

ja for power point er kun som reader. Man kan ikke lave sine egne Det har jeg måtte sande i denne uge, og i mandags måtte jeg så punge ud til office pakken

Anmeld

11. november 2011

SjeBets

Skouboe skriver:

www.openoffice.org

Det er gratis og lovligt og ikke fyldt med reklamer.

Et super alternativ til MS Office.... 

Anmeld

11. november 2011

Noneother

Skal lige siges at det ikke altid går godt hvis du har lavet noget i alm. office, og så bagefter skal bruge det i open office. Har prøvet det med powerpoint. Har de ikke et tilbud på din skole?

Vi kan købe et af vores it afd. til 150kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.