vad for nogle vanter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Alexander&Lærke

Min lille pige 3 1/2 md, har bare så kolde hænder tros små vanter, tænker lidt på hvad i bruger at vante til de helt små?

Dem vi har er nogle af fleeds men de er altså bar ikke varme nok. Hvor kan jeg finde nogle som er varmere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Tullebobs

Hej

Ja købte nogle i Bilka sidste vinter til min lille søn - de var i ren merino uld - dobbelt lag. De var gode, og holdt hans små fingre varme selv når det var meget koldt.

Hilsner fra Trine

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mette&Alexander skriver:

Min lille pige 3 1/2 md, har bare så kolde hænder tros små vanter, tænker lidt på hvad i bruger at vante til de helt små?

Dem vi har er nogle af fleeds men de er altså bar ikke varme nok. Hvor kan jeg finde nogle som er varmere...

joha laver nogle luffer lign og de har altid holdt vores dreng's fingre varme, når han sov ude..

Han havde dem så bare i grå...

http://www.kidzshop.dk/product.asp?product=17602

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Vi brugte nogle joha vanter til Caroline sidste vinter .. Hun havde altid varme hænder

Har dem til salg hvis det er (;

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Vi brugte nogle joha vanter til Caroline sidste vinter .. Hun havde altid varme hænder

Har dem til salg hvis det er (;

hvor henne og havd koster de???

Anmeld

11. november 2011

Mamalou

Mor til Frederic skriver:

joha laver nogle luffer lign og de har altid holdt vores dreng's fingre varme, når han sov ude..

Han havde dem så bare i grå...

http://www.kidzshop.dk/product.asp?product=17602

Dem har min bettemand også - de er rigtig gode!

Anmeld

11. november 2011

chael

Mette&Alexander skriver:

Jeg har købt nogle rigtige luffer, dem i nylon, med foer indeni, med en lynlås, uden tommel, de er super lækre.

HAr købt dem i per&nille. De kostede 60 kr. Og de holder min søns hænder på 5 uger, dejligt varme, så dem kan jeg klart anbefale.

*CAmilla

Anmeld

11. november 2011

Maja_4000

Mette&Alexander skriver:

hvor henne og havd koster de???

Har en annonce herinde der hedder noget med overtøj til vinterbaby .. Du kan prøve at kigge der , hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.