Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så bliver Silas 7 mdr. i dag d. 11.11.11 Hehehe
Og sikke en masse billeder og videoer jeg gerne ville ligge ind af ham så i kunne se, men det bliver kun til billeder, da der er et eller andet galt med video-uploaderen.
Men status er at Silas har en fortand for oven der er på vej, så han sover reeeet dårligt om natten og er meget mor og far pylret... Han kan selv stille sig op ved at tage fat i kravlegårdskanten eller hans tremmesengekant, til trods for at vi har hævet gærdet Silas sidder også helt uden hjælp og kan fra liggende stilling perfekt trille op i i siddestilling Som altid er han en glad dreng med masser af krudt i røven og for hulan hvor jeg elsker min lille fjollerik...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han sød!! Og dygtig!!?!
Og så er jeg altså nødt til at spørge, jeg har set flere gøre det: hvorfor knappe bodyen udenpå strømpebukser??
AnneBJ skriver: Hvor er han sød!! Og dygtig!!?! Og så er jeg altså nødt til at spørge, jeg har set flere gøre det: hvorfor knappe bodyen udenpå strømpebukser??
Taaark... Og ja han er SÅ dygtig!
Ja min mor undrer sig også over det og synes jeg er underlig fordi jeg gør det, men gør det simpelthen fordi jeg synes det ser pænest ud, jeg synes det ser forkert ud når bodyen er under strømpebukserne... Hehe... Men når han har alm. bukser på, så er bodyen inderst og bukser yderst
Ja så bliver Silas 7 mdr. i dag d. 11.11.11 Hehehe Og sikke en masse billeder og videoer jeg gerne ville ligge ind af ham så i kunne se, men det bliver kun til billeder, da der er et eller andet galt med video-uploaderen. Men status er at Silas har en fortand for oven der er på vej, så han sover reeeet dårligt om natten og er meget mor og far pylret... Han kan selv stille sig op ved at tage fat i kravlegårdskanten eller hans tremmesengekant, til trods for at vi har hævet gærdet Silas sidder også helt uden hjælp og kan fra liggende stilling perfekt trille op i i siddestilling Som altid er han en glad dreng med masser af krudt i røven og for hulan hvor jeg elsker min lille fjollerik...
Skøn dreng
Tips til bisser: Frossen frugt og grønt, selvfølgeligt det blødeste af det - jordbær, agurkeskiver, ananas, melon osv
Og lægen kan udskrive noget lokalbedøvende til ham, det lugter afskyeligt af nælder, men det virker indenfor ganske få sekunder og er en lifesavior til de nætter hvor han har ondt, men ingen feber
Muhmi skriver: Taaark... Og ja han er SÅ dygtig! Ja min mor undrer sig også over det og synes jeg er underlig fordi jeg gør det, men gør det simpelthen fordi jeg synes det ser pænest ud, jeg synes det ser forkert ud når bodyen er under strømpebukserne... Hehe... Men når han har alm. bukser på, så er bodyen inderst og bukser yderst
Hvor er han dejlig
P.s. jeg gør det samme med strømperbukserne - altså på Laura, ikke mig selv
Nadia&Daniel skriver: Hvor er han dejlig P.s. jeg gør det samme med strømperbukserne - altså på Laura, ikke mig selv
Af samme grund?
jeg gør også det med body'en -jeg gør det for de ikke falder ned, når hun ligger og hiver i fødderne! Det gjorde jeg også med min store pige og det blev bare en vane tilsidst!!
Og forresten en rigtig dejlig dreng du har dig
jeg gør også det med body'en -jeg gør det for de ikke falder ned, når hun ligger og hiver i fødderne! Det gjorde jeg også med min store pige og det blev bare en vane tilsidst!! Og forresten en rigtig dejlig dreng du har dig
Altså jeg har set andre gøre det der med strømpebukserne og så har jeg bare kopieret... De har vel gjort af samme grund som dig... Jeg gør det bare fordi jeg synes det ser pænere ud end at de sidder helt oppe på brystkassen... Hehe... Men nu hvor du siger det, så er det jo vildt praktisk
Og tak
Jonatansmor skriver: Skøn dreng Tips til bisser: Frossen frugt og grønt, selvfølgeligt det blødeste af det - jordbær, agurkeskiver, ananas, melon osv Og lægen kan udskrive noget lokalbedøvende til ham, det lugter afskyeligt af nælder, men det virker indenfor ganske få sekunder og er en lifesavior til de nætter hvor han har ondt, men ingen feber
Rigtigt dejligt råd... Det vil jeg da bruge... Lægen må så vente til på mandag... Men vil da købe noget melon... Han får også lidt kold agurk nu her, det er han vild med
Muhmi skriver: Rigtigt dejligt råd... Det vil jeg da bruge... Lægen må så vente til på mandag... Men vil da købe noget melon... Han får også lidt kold agurk nu her, det er han vild med
Skønt det kunne bruges
Her ringede jeg bare op til sekretæren (For at brokke mig over 0 nattesøvn) og hun skrev det bare ud og sendte recepten på apoteket - ingen grund til konsultationer når vi ved hvad det er sagde hun.
Måske det er ligeså med din lægesekretær?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128