4 mdr. gammel sofa allerede nuldret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

UnderCover37

Isabeau skriver:

Nano - sådan noget man sprayer på for at pletter lettere skal kunne tørres væk. Svigerindens er ikke behandlet :/ 

Måske nano er noget l***!?

Jeg er bange for,at det er det der Nano du har givet stoffet der har gjort at det opfører sig sådan....

Har Biva anbefalet jer at spraye den? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Isabeau

UnderCover34 skriver:

Jeg er bange for,at det er det der Nano du har givet stoffet der har gjort at det opfører sig sådan....

Har Biva anbefalet jer at spraye den? 

Ja, det er Biva som anbefalede set. Det kostede fanme 179 kr!!

Anmeld

11. november 2011

Isabeau

Maja_4000 skriver:

Årh .. Den sofa vil vi have herhjemme  

Men ikke hvis det er noget skrammel :/ 
Synes godt du kan klage ! Og kom lige med en update så , ikk ? Hehe 

Du skal ihvertfald ikke give den Nano!! 

Anmeld

11. november 2011

MetteS81

Når sofaen ikke er ældre, så skal du bare klage over den...bare husk kvittering. Du har 2 års reklamationsret, og det er ihvertfald ikke slidtage der har forårsaget al den fnuller....Og hvis Biva har anbefalet jer at spraye med nano, så er det deres fejl...

Men øv, hvor er det bare surt når I lige har købt noget nyt...

Anmeld

11. november 2011

Nessie

Skynd jer at klage over den. Sådan skal en sofa ikke se ud efter 4 mdr. Nano eller ej

Anmeld

11. november 2011

Pige2009

Jeg ville da klage. Du tager i hvert fald ikke noget på det

Anmeld

11. november 2011

Isabella_mor

jeg tror desværre det er u undgåeligt... vi havde samme problem med vores sofa... selvom det var i slidstærkt stof og var behandlet og div, så kom den til at se MEGET VÆRRE ud end jeres,,

så hørte vi om denne FANTASTISKE opfindelse... en FNUGFJERNER..

og vi købte den og den tog simpelthen det hele... 

her har du et LINK til El gigantens hjemmeside hvor den kan købes for 75,-...  det er en FANTASTISK investering, og den fjerner også fnug på tøj, legetøj mm... 

den fjernede det hele og er alle pengene værd..

ting skal jo holdes ved lige... 

Anmeld

11. november 2011

samantha1986

Isabeau skriver:

Kan jeg tillade mig og klage over den? Den er blevet behandlet med Nano, så den burde slet ikke være så grim allerede

Min svigerinde har også en som er ældre end min, men den er stadig som ny! Og vi begge hund og børn (hundene kommer IKKE op i sofaen)!

Er det til og se på billedet?

Vi har en der er lige som din, dog synes jeg vores ryg hynder ser anderledes ud. Vores er købt i my home lagersalg.

Jeg har ikke oplevet vores nuldre, men nogen steder virker den meget slidt, og vi købte den i april i år. Manden sagde at den ville være som ny altid. Det vil den selvfølgelig ikke. Men vi oplevede efter nogle måneder at nogle hynder så mere slidte ud.

Anmeld

11. november 2011

K&S

Isabeau skriver:

Kan jeg tillade mig og klage over den? Den er blevet behandlet med Nano, så den burde slet ikke være så grim allerede

Min svigerinde har også en som er ældre end min, men den er stadig som ny! Og vi begge hund og børn (hundene kommer IKKE op i sofaen)!

Er det til og se på billedet?

Jeg ville helt sikkert klage...! Det er ikke i orden at den ser sådan ud efter så kort tid

Og mht. Nano - glem det, vi har også haft vores tidligere sofa imprægneret med Nano og den blev meget hurtigere grim end min svigerindes (samme sofa) som ikke havde fået Nano

Og vores var endda imprægneret fra butikken (IdeMøbler)

Anmeld

11. november 2011

UnderCover37

Klag, klag alt hvad du kan!

Når de selv anbefaler behandlingen og deres vare så ser sådan ud kort efter - så skal de bestemt også ha' den lige i synet igen!

Har lige været igang med at støvsuge vores, og kan se den har lidt fnulder der hvor vi sidder mest, så det vil jeg altså lige holde øje med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.