Barnevogn + påklædning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Sitrani

Ja, nu er det snart ved at være koldt udenfor - så hvad giver I jeres små på? (altså dem, der bliver transporteret i barnevogn, og uden voksipose el. lign!)

Min lille pige får en uld-dragt på, plus lille hue og evt. luffer, som holder hende fint varm nu her, men ved ikke.. det er jo nok ikke helt nok til vinter, eller hvad?? Hun har også sin dyne på.. Synes det kan være svært at klæde hende på..

Hun er ca. 4½ måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Maja_4000

Du vil nok ikke høre mit svar , for vi bruger en DuniDuo

Men Caroline har en jakke på , hue og vanter .. 

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

Når vi går en tur så har han sin vinterjakke på og en strikhue og vanter og så dynen over benene.. han har også nogle sutsko på.
Når han skal ud og sove, har vi i DP en varm ddragt og elefant hue og luffer. Herhjemme har vi en hjemmestrikket dragt og elefanthue og vanter..
Desuden har han også futter på når han sover
det hænder dog at han selv tager vanterne af.. hehe  

Anmeld

11. november 2011

Zeus

Ja, nu er det snart ved at være koldt udenfor - så hvad giver I jeres små på? (altså dem, der bliver transporteret i barnevogn, og uden voksipose el. lign!)

Min lille pige får en uld-dragt på, plus lille hue og evt. luffer, som holder hende fint varm nu her, men ved ikke.. det er jo nok ikke helt nok til vinter, eller hvad?? Hun har også sin dyne på.. Synes det kan være svært at klæde hende på..

Hun er ca. 4½ måned

Vil anbefale at fore barnevognens bund med aviser, det holder kulden lidt på afstand

Og så giver vi en flyverdragt på, huer, handsker (som hun nu har fundet ud af, hvordan man får af igen).. Jeg vil ikke have at hun fryser, og hendes hår er altid tørt, så det er ikke fordi hun sveder helt vildt

Vi har så arvet en slee-bee fra min søster, så den bruger vi også..

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

STN skriver:

Hun er ca. 4½ måned

Her er Isabella i sin fleecedragt med elefanthue under dynen. Hun er et meget varmt barn, så flyverdragt er slet ikke nødvendigt endnu. 

Vanter er vi ikke begyndt på endnu, for hun smider dem garanteret af  Men hun har en fleecedragt der kan lukkes ved hænder og fødderne 

Du kan som Zeus skrive, lægge nogle aviser i bunden af barnevognen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.