Lad mig se jeres børns smukke dåbstøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2011

FrkLarsen

Jeg er en af de personer som er helt vild med dåbskjoler, så come on ladys, smid et billede ind af jeres ungers dåbstøj/navngivningstøj 

Her er et par stykker af Emilies som blev døbt d. 30/1-11, hendes far og to onkler er også døbt i den, der var bare lyseblåt skørt i dengang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Maja_4000

Her er Caroline i sin kjole Hendes far , hans brødre , fætre og kusiner er også døbt i den .. Båndene bliver så skiftet hver gang (:
Roserne i bunden var min idé Haha :b De blev rost af alle dem der før havde set kjolen uden (; 

Anmeld

11. november 2011

Palaja

Vi har ikke nogen dådskjole i familien, og traditionen omkring dåbskjolen betyder ikke så meget for mig. Så Marie blev døbt i en lækker strikdragt fra Norlie.

Men tænker at hvis jeg får en pige mere, skal hun også døbes i den, og hvis det bliver en dreng må vi finde noget andet

PS. Super flot dåbskjole i øvrigt

Anmeld

11. november 2011

Mor Christa

sikke noget sødt tøj, piger
Victors dåbskjole er også en familiekjole.
Min mor og hendes søskende blev døbt i den, og det samme med mig selv og mine søskende.. (ja og min mors søskendes børn, så vi er mange der er døbt i den!!!)
NU skal den så videre til næste generation (og den første i næste generation er min søn )

Here goes:
Og nå ja, båndene skrifter jo så farve alt eftr kønnet  

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

Her er Simon i hans dåbskjole
Jeg er selv døbt i den, det er min onkel, min mor og deres fætter Og så er det min oldemor der har lavet den (:
Båndet bliver skiftet mellem pige og dreng.. Dog er det de samme gamle bånd, der bliver brugt hver gang (:
Alle navne på dem der er døbt i den, er i broderet i, nede i bunden, plus dåbsdato

Anmeld

11. november 2011

Nessie

Her er Daniel i vores dåbskjole.

Min mor hæklede den til min dåb, og siden er en fætter, 3 nevøer og 1 niece, og selvfølgelig min søn døbt i den

Alles navne og dåbsdatoer er broderet på underkjolen.
Båndet bliver skiftet fra gang til gang

Anmeld

11. november 2011

Kofoed.

Vil rigtig gerne vise min, men hun skal først døbes i overmorgen Så smider nogle billeder ind lige om snart

Anmeld

11. november 2011

Tystys14

Jeg havde ikke lige et billede af kjolen alene, så der er lige et par billeder med min søster på og et hvor jeg står med hende.  Jeg var helt forelsket i denne kjole, som lignede den jeg selv havde på da jeg blev døbt. Og så var det min svigermor der lavede den.  Dog med et par ændinger hen af vejen.

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Her er Oscars dåbskjole

Anmeld

11. november 2011

cecilie1984

her er billeder af frejas tøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.