Ideer søges - leg til bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. november 2011

LISBETH:-)

I min datters børnehave skal alle børnene have en julesok med og i denne sok skal der ligge en aktivitet, en bog, en leg eller lign som alle børnene så skal lege/gøre.

Men jeg er helt tom for ideer, så måske der var nogen af jer der lige lå inde med alletiders ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

twinboys

LISBETH:-) skriver:

I min datters børnehave skal alle børnene have en julesok med og i denne sok skal der ligge en aktivitet, en bog, en leg eller lign som alle børnene så skal lege/gøre.

Men jeg er helt tom for ideer, så måske der var nogen af jer der lige lå inde med alletiders ide.

alle mine kyllinger kom hjem...

Anmeld

10. november 2011

K&S

twinboys skriver:

Der blev jeg lige sendt tilbage til barndommen

Anmeld

10. november 2011

twinboys skriver:

Den tænkte jeg også på - og andre kendte børnelege. Men tænker bare at det også er det alle de andre børn har med.

Anmeld

10. november 2011

twinboys

K&S skriver:

Der blev jeg lige sendt tilbage til barndommen

jeps...

Anmeld

10. november 2011

twinboys

Den tænkte jeg også på - og andre kendte børnelege. Men tænker bare at det også er det alle de andre børn har med.

2 mand frem for en enke... løøøøøøøøb den er gammel og ingen børn kender den i dag...

Anmeld

10. november 2011

twinboys skriver:

2 mand frem for en enke... løøøøøøøøb den er gammel og ingen børn kender den i dag...

Hvor er du bare fuld af gode ideer søde Jeg kan ikke engang selv huske den, men finder den lige frem og kigger på det.

Tak for hjælpen

Anmeld

10. november 2011

twinboys

Hvor er du bare fuld af gode ideer søde Jeg kan ikke engang selv huske den, men finder den lige frem og kigger på det.

Tak for hjælpen

man er vel ikke dagplejer uden grund vel smiler

Anmeld

10. november 2011

K&S

* Ta´ den ring og lad den vandre

* Stopdans (er de ikke store nok til det?)

* Bogen "Lille Sorte Sambo" - det er min yndlingsbog fra barndommen...! Og Anton (15 måneder) herhjemme er også vild med den

Anmeld

10. november 2011

K&S skriver:

* Ta´ den ring og lad den vandre

* Stopdans (er de ikke store nok til det?)

* Bogen "Lille Sorte Sambo" - det er min yndlingsbog fra barndommen...! Og Anton (15 måneder) herhjemme er også vild med den

Uhhhh flere gode ideer! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.