Så kom jeg også med på moden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2011

An&Jo

Er spændt på hvordan det kommer til at gå for mig der slet ikke er en ørn til sådan noget computer halløj..

men jeg har simpelthen oprettet mig en blog hvor jeg vil skrive lidt om det at være enlig mor samtidig med at man studerer..

her er den så:

http://anikasverden.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

Er spændt på hvordan det kommer til at gå for mig der slet ikke er en ørn til sådan noget computer halløj..

men jeg har simpelthen oprettet mig en blog hvor jeg vil skrive lidt om det at være enlig mor samtidig med at man studerer..

her er den så:

Så flot... 

For filan, hvordan gør du alt det, får den til at se så fin ud? 

Jeg har selv en blog derinde, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave den så den ser super ud at se på... 

Måske du kan hjælpe? 

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Mira0911 skriver:

Så flot... 

For filan, hvordan gør du alt det, får den til at se så fin ud? 

Jeg har selv en blog derinde, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lave den så den ser super ud at se på... 

Måske du kan hjælpe? 

Tak..

Ehmm jeg har fået noget hjælp fra en veninde, men når først man har prøvet det en gang så er det faktisk meget let.. Tror det er lidt svært at forklare på skrift, men vil da gerne prøve en dag..

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

op op

vil gerne have nogle kommentarer på om der er noget der skulle laves anderledes..

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

her er den så:

Jeg synes den er rigtig fin, nem at finde rundt i og overskuelig

Og fed seng, du gerne vil ha til din søn

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Jeg synes den er rigtig fin, nem at finde rundt i og overskuelig

Og fed seng, du gerne vil ha til din søn

tak for responsen..

synes os sengen er ret fed.. og hver gang vi har været i babysam så er det også den seng Johannes han flyver afsted til og sætter sig op i, så det må være den rigtige..

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

tak for responsen..

synes os sengen er ret fed.. og hver gang vi har været i babysam så er det også den seng Johannes han flyver afsted til og sætter sig op i, så det må være den rigtige..

Hehe hvor sødt
Har faktisk overvejet, om jeg skal købe den til Simon (: Den er jo ikke engang særlig dyr  

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Hehe hvor sødt
Har faktisk overvejet, om jeg skal købe den til Simon (: Den er jo ikke engang særlig dyr  

nej det er den nemlig ikke, og lige nu har de tilbud på den så man sparer 400kr.. jeg har bare ikke plads til den, og pengene har jeg heller ikke lige nu.. :/

Anmeld

11. november 2011

Simon's moar <3

An&Jo skriver:

nej det er den nemlig ikke, og lige nu har de tilbud på den så man sparer 400kr.. jeg har bare ikke plads til den, og pengene har jeg heller ikke lige nu.. :/

Ja, det ku jeg se..
Og det er bare SÅ typisk !! Har heller ikk råd til den pt, men vil helt sikkert spare op til den.. Man kan jo høre ad, hvor længe den er på tilbud og om den evt kommer det igen..  

Anmeld

11. november 2011

An&Jo

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det ku jeg se..
Og det er bare SÅ typisk !! Har heller ikk råd til den pt, men vil helt sikkert spare op til den.. Man kan jo høre ad, hvor længe den er på tilbud og om den evt kommer det igen..  

Det er rigtigt..

men er SÅ bange for at den er på vej ud af sortimentet, for de har haft den rigtig længe nu..

men jeg krydser fingre for at de har flere når der kommer penge her til den 1..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.