køkkenskabe m.m søges ! hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

min kære forlovede vil overraske sin moar til jul med et nyt køkken.. dvs nye skabe, bordplade emhætte osv da de ikk har sådan noget i nuværende køkken.. nogen der har nogen links til sådanne ting ?? jeg har kigget på dba.dk, og prisen i hth osv eller hvad de hedder er for høje , så kom frisk !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Ploffer

Anonym skriver:

min kære forlovede vil overraske sin moar til jul med et nyt køkken.. dvs nye skabe, bordplade emhætte osv da de ikk har sådan noget i nuværende køkken.. nogen der har nogen links til sådanne ting ?? jeg har kigget på dba.dk, og prisen i hth osv eller hvad de hedder er for høje , så kom frisk !!

IKEA ? tror det er det billigste hvis det skal være fra nyt 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

IKEA ? tror det er det billigste hvis det skal være fra nyt 

vidste ikke ikea havde sådan noget, der vil jeg da lige kigge tak skal du ha

Anmeld

10. november 2011

betjenten

Anonym skriver:

Kvik køkkener er billige, og god kvalitet... Eller Ikea som er kåret som det bedste... God jagt i "køkkenjunglen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.