Hvilken madras har jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Mussen2

Vi skal snart have købt seng og madras til vores datter hvilke madras skal vi vælge? Hvad anbefaler man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Mira0911

Vi har helse madrasserne fra babysam... Fantastisk gode... 

Anmeld

11. november 2011

TaAsJu

Anna-Sophie har en leander seng og derfor madressen der til. Tammie har en box madres med en helse topmadres.

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Vi skal snart have købt seng og madras til vores datter hvilke madras skal vi vælge? Hvad anbefaler man?

vi har en alm madras og så med aerosleep's top madras.

Med den top madras slipper man for vådligger lagen, da det er 'indbygget' i den - i hele madras str. Men han ligger på noget der ligner bikube struktur som gør der er luft omkring ham. Ligsom at støv - fnuller - tis opkast mm dumper ned mellem den struktur.

Den kan vaskes på 60 grader og tørrer på 30 min. Ergo har man ingen madras der skal stå til luftning og hvorved bakterie mm alligevel lever videre. Og den anbefales til astmatiker og andre der har støv allergi mm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2011

FrkLarsen

Mira0911 skriver:

Vi har helse madrasserne fra babysam... Fantastisk gode... 

Den samme har vi 

Anmeld

11. november 2011

Mussen2

Mor til Frederic skriver:

vi har en alm madras og så med aerosleep's top madras.

Med den top madras slipper man for vådligger lagen, da det er 'indbygget' i den - i hele madras str. Men han ligger på noget der ligner bikube struktur som gør der er luft omkring ham. Ligsom at støv - fnuller - tis opkast mm dumper ned mellem den struktur.

Den kan vaskes på 60 grader og tørrer på 30 min. Ergo har man ingen madras der skal stå til luftning og hvorved bakterie mm alligevel lever videre. Og den anbefales til astmatiker og andre der har støv allergi mm.

Det var smart Jeg tjekker lige prisen ud

Anmeld

11. november 2011

Olivers-Moar

Mussen2 skriver:

jeg har en latex madras til oliver og en temprakon topmadras

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mussen2 skriver:

Den er lidt dyr, men bakterie fri og mega nem. Man kan også købe dem som en hel madras - men den koster langt over 1200 kr. mener jeg. Vi havde den som 'hel' madras i barnevogn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.