Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nathja skriver: har fået at vide fra min mands kusine at de vist ikke er så grundige i deres tøjsortering i den i århus.. det ved jeg så at vi i svendborg er, vi går meget op i at tøjet er pænt velholdt og unden huller når det nu er noget vi gerne vil have lidt penge for.. derudover har vi i vores butik, ved ikke hvordan århusbutikken er, en masse tilbehør, så som blespande, toiletsæder, hoved/hale fade, lifte, senge, kravlegårde, pusletasker, sutteflasker, barnevognsseler, tæpper, legetøj og diverse andet.. nogen gange får vi tilmed barne og klapvogne ind..
har fået at vide fra min mands kusine at de vist ikke er så grundige i deres tøjsortering i den i århus.. det ved jeg så at vi i svendborg er, vi går meget op i at tøjet er pænt velholdt og unden huller når det nu er noget vi gerne vil have lidt penge for.. derudover har vi i vores butik, ved ikke hvordan århusbutikken er, en masse tilbehør, så som blespande, toiletsæder, hoved/hale fade, lifte, senge, kravlegårde, pusletasker, sutteflasker, barnevognsseler, tæpper, legetøj og diverse andet.. nogen gange får vi tilmed barne og klapvogne ind..
okay øv da... men svendborg er bare en meget lang tur når man nu bor i Århus og burde kunne komme let til de goe butikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Overvejer at smutte omkring mødrehjælpen i Århus og se om man kan finde noget lækkert børnetøj der passer til en SU Meeeen det ligger et par kilometer fra hvor jeg bor så jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med lige præcis den butik inden jeg tager på tur? Eller om I evt kan anbefale andre genbrugsbutikker i Århus når det kommer til børnetøj
Overvejer at smutte omkring mødrehjælpen i Århus og se om man kan finde noget lækkert børnetøj der passer til en SU
Meeeen det ligger et par kilometer fra hvor jeg bor så jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med lige præcis den butik inden jeg tager på tur?
Eller om I evt kan anbefale andre genbrugsbutikker i Århus når det kommer til børnetøj
Lunae skriver: Jeg kan anbefale mig selv Hvis du altså skal have en pige! Jeg bor i aarhus og sælger min datters tøj!
Jeg kan anbefale mig selv Hvis du altså skal have en pige! Jeg bor i aarhus og sælger min datters tøj!
må man spørge om hvad str. du har?
ej det vil jeg da gerne jeg kigger lige
hold da helt fast hvor har du mange ting
bare sådan fordi jeg er træt - jeg skal først føde til foråret så jeg tror priæmrt det er 50-56-62 jeg leder efter lige nu, der passer til forår/sommer
Meget gerne heldragter og bodyer og evt tullebukser, køredragter osv
og så er vi liiiiiidt allergiske overfor lyserødt og pink (alt med måde)
har du lidt i den dur ?
Giraffen skriver: åbyhøj... hmmm den er bare utrolig lille bitte er den ikke?
åbyhøj... hmmm den er bare utrolig lille bitte er den ikke?
lille og lille kan vist diskuteres kommer an på hvad du sammenligner den med hehe.. men den ligger kun 10 min fra århus centrum i bus
jydeinden skriver: lille og lille kan vist diskuteres kommer an på hvad du sammenligner den med hehe.. men den ligger kun 10 min fra århus centrum i bus
uha har boet i brabrand og cyklet gennem åbyhøj dagligt i den periode synes bare ikke den er så stor ift de andre i århus... men det ka da godt være den har nogle goe børneting
Maja88 skriver: må man spørge om hvad str. du har?
Giraffen skriver: uha har boet i brabrand og cyklet gennem åbyhøj dagligt i den periode synes bare ikke den er så stor ift de andre i århus... men det ka da godt være den har nogle goe børneting
hehe altså jeg ved ikke hvor mange børneting de har som sagt, men den og så en i hammel ser da sådan rimeligt fine ud udefra hehe ( sidste nævnte er nok bare lidtt langt at køre for det hehe )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128