Mødrehjælpen/genbrugsbutikker i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Giraffen

nathja skriver:

har fået at vide fra min mands kusine at de vist ikke er så grundige i deres tøjsortering i den i århus.. det ved jeg så at vi i svendborg er, vi går meget op i at tøjet er pænt velholdt og unden huller når det nu er noget vi gerne vil have lidt penge for.. derudover har vi i vores butik, ved ikke hvordan århusbutikken er, en masse tilbehør, så som blespande, toiletsæder, hoved/hale fade, lifte, senge, kravlegårde, pusletasker, sutteflasker, barnevognsseler, tæpper, legetøj og diverse andet.. nogen gange får vi tilmed barne og klapvogne ind..

okay øv da... men svendborg er bare en meget lang tur når man nu bor i Århus og burde kunne komme let til de goe butikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Lunae

Giraffen skriver:

Overvejer at smutte omkring mødrehjælpen i Århus og se om man kan finde noget lækkert børnetøj der passer til en SU

Meeeen det ligger et par kilometer fra hvor jeg bor så jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med lige præcis den butik inden jeg tager på tur?

Eller om I evt kan anbefale andre genbrugsbutikker i Århus når det kommer til børnetøj

Jeg kan anbefale mig selv Hvis du altså skal have en pige! Jeg bor i aarhus og sælger min datters tøj!

Anmeld

10. november 2011

Maja88

Lunae skriver:

Jeg kan anbefale mig selv Hvis du altså skal have en pige! Jeg bor i aarhus og sælger min datters tøj!

må man spørge om hvad str. du har?

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Lunae skriver:

ej det vil jeg da gerne jeg kigger lige

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Lunae skriver:

hold da helt fast hvor har du mange ting

bare sådan fordi jeg er træt - jeg skal først føde til foråret så jeg tror priæmrt det er 50-56-62 jeg leder efter lige nu, der passer til forår/sommer

Meget gerne heldragter og bodyer og evt tullebukser, køredragter osv

og så er vi liiiiiidt allergiske overfor lyserødt og pink (alt med måde) 

har du lidt i den dur ?

Anmeld

10. november 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

åbyhøj... hmmm den er bare utrolig lille bitte er den ikke?

lille og lille kan vist diskuteres kommer an på hvad du sammenligner den med hehe.. men den ligger kun 10 min fra århus centrum i bus

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

lille og lille kan vist diskuteres kommer an på hvad du sammenligner den med hehe.. men den ligger kun 10 min fra århus centrum i bus

uha har boet i brabrand og cyklet gennem åbyhøj dagligt i den periode synes bare ikke den er så stor ift de andre i århus... men det ka da godt være den har nogle goe børneting

Anmeld

10. november 2011

Lunae

Maja88 skriver:

må man spørge om hvad str. du har?

Jeg har fra str 56-104

Anmeld

10. november 2011

jydeinden

Giraffen skriver:

uha har boet i brabrand og cyklet gennem åbyhøj dagligt i den periode synes bare ikke den er så stor ift de andre i århus... men det ka da godt være den har nogle goe børneting

hehe altså jeg ved ikke hvor mange børneting de har som sagt, men den og så en i hammel ser da sådan rimeligt fine ud udefra hehe ( sidste nævnte er nok bare lidtt langt at køre for det hehe )

Anmeld

10. november 2011

Albsil

Jeg har en hek masse nyt og en lille smule brugt i str 50-56-62. Tryk på mit navn og så salgsannoncer. Jeg sælger meget billigt. Har eks en pakke med 3 nye bluser, 1 par nye bukser, en kjole, en hue og en dut til 110,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.