Store basser.. :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. november 2011

twinny

Hej Tøser...

Så var SP hjemme hos idag..... Drengene vejer nu 4100 g og er 56 cm og 4400 g og er 58 cm..  Mors små drenge er forsvundet.

De trives rigtig godt.... De smiler, kigger efter ting og personer.... sutter på deres fingre og laver bobler med deres spyt... Gabriel kom endnu da med en lyd igår, som ikk var græd.. Det lød som om han pludrede..

Vi har til hoftescanning i fredags for hofteskred og alt så bare sååå fin ud..

Men jeg spurgte med grød om det var 4 måneder? Men hun sagde først fra de er 6 måneder... Jeg synes bare folk skriver 4?  

Jeg har ikk lige nogle nye billeder, så det bliver et der er 14 dage gammelt.

God aften til jer alle...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Clisolka

Aaaaarh hvor er de dejlige 

Jeg startede med grød ved 4 måneder - jeg tror det er forskelligt fra SP til SP 

Anmeld

10. november 2011

twinny

Babymor2010 skriver:

Aaaaarh hvor er de dejlige 

Jeg startede med grød ved 4 måneder - jeg tror det er forskelligt fra SP til SP 

Mange tak...  

Okay... Synes bare det lyder vildt at der er sååå stor forskel... to måneder er bare meget..

Anmeld

10. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
twinny skriver:

Hej Tøser...

Så var SP hjemme hos idag..... Drengene vejer nu 4100 g og er 56 cm og 4400 g og er 58 cm..  Mors små drenge er forsvundet.

De trives rigtig godt.... De smiler, kigger efter ting og personer.... sutter på deres fingre og laver bobler med deres spyt... Gabriel kom endnu da med en lyd igår, som ikk var græd.. Det lød som om han pludrede..

Men jeg spurgte med grød om det var 4 måneder? Men hun sagde først fra de er 6 måneder... Jeg synes bare folk skriver 4?  

Hvor er de lækre.

Mht skemad, så er det bedst at vente til 6 mdr. hvis de kan mættes med mælk. For til deen tid kan mave bedre klare det. Nu ved jeg ikke om dine drenge er kommet lidt før tid? Det er min, og fik af vide at så kan maven godt være lidt sartere/mere umoden og så er det især en go ide at vente så længe som muligt med skemad.

Anmeld

10. november 2011

twinny

sommerbarn<3 skriver:

Hvor er de lækre.

Mht skemad, så er det bedst at vente til 6 mdr. hvis de kan mættes med mælk. For til deen tid kan mave bedre klare det. Nu ved jeg ikke om dine drenge er kommet lidt før tid? Det er min, og fik af vide at så kan maven godt være lidt sartere/mere umoden og så er det især en go ide at vente så længe som muligt med skemad.

tak...

Jaah de kom 14 dage før tid.. Ved ikk om det er af betydning..

Men tak, så ved jeg hvorfor...

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

De er bare så skønne! Flot størrelse! Og så vil jeg anbefale denne artikel: https://www.baby.dk/debat/115295pi1/ordet-er-frit/d erfor-skal-baby-06-maaneder-ikke-have-mos-og-groed .aspx

Anmeld

10. november 2011

twinny

Frøken J. skriver:

De er bare så skønne! Flot størrelse! Og så vil jeg anbefale denne artikel: https://www.baby.dk/debat/115295pi1/ordet-er-frit/d erfor-skal-baby-06-maaneder-ikke-have-mos-og-groed .aspx

ihhh mange tak...

Anmeld

10. november 2011

Happiness

Ja det er da ihvertfald nogle store basser Glæder mig til at se nye billeder af de 2 smuksakker!

Men indtil videre er det billede der da helt fantastiske! Nøj de er lækre!

Anmeld

10. november 2011

Sabina92

Frøken J. skriver:

Jeg vil dog IKKE anbefale den side, du kender dine børn og ved hvad de har brug for.. Din SP kan give hende råd men ikke bestemme hvad du end gør.. Min Dreng begyndt at få grød 1 gang om dagen da han var 3½ mdr. og der havde han brug for mere end min mælk og mme..

Anmeld

10. november 2011

2721

twinny skriver:

Hej Tøser...

Sundhedsstyrelsen anbefaler at man venter med grød til de er 6 mdr. De 4 mdr er en forældet anbefaling, da deres tarme ikke er klar. Vi startede da Charlie var 6 mdr og 8 dage og har ikke haft de store problemer med mad og han spiser alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.