1-års vaccine/sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Clisolka

Hjæææælp piger

Isabella skal i morgen have sin 1-års vaccine, men må hun få den når hun er lidt småforkølet og hoster lidt? Jeg syntes jeg har hørt, at det er et no-go, men gælder det kun ved feber? Der har selvfølgelig ikke været sygdom de sidste 14 dage - og så startede hun igen i aftes... Det er jo ikke typisk vel 

Jeg skulle have haft ringet til lægerne i dag, men kunne ikke komme igennem, så må prøve igen i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

roenlund

Babymor2010 skriver:

Hjæææælp piger

Isabella skal i morgen have sin 1-års vaccine, men må hun få den når hun er lidt småforkølet og hoster lidt? Jeg syntes jeg har hørt, at det er et no-go, men gælder det kun ved feber? Der har selvfølgelig ikke været sygdom de sidste 14 dage - og så startede hun igen i aftes... Det er jo ikke typisk vel 

Jeg skulle have haft ringet til lægerne i dag, men kunne ikke komme igennem, så må prøve igen i morgen. 

Liam kunne ikke få sin og det selvom han hverken var særlig forkølet eller havde feber men der var en lille mislyd på den ene lunge og så måtte vi vente en uge.....

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

roenlund skriver:

Liam kunne ikke få sin og det selvom han hverken var særlig forkølet eller havde feber men der var en lille mislyd på den ene lunge og så måtte vi vente en uge.....

Hmm jeg må lige ringe til dem i morgen tidlig og høre ad. Men var han til undersøgelsen alligevel uden at få vaccinen?

Anmeld

10. november 2011

LinLin

Adam var snottet da han fik sin - hun tjekkede bare om han havde feber (hvilket han ikke havde )

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

DAs mor skriver:

Adam var snottet da han fik sin - hun tjekkede bare om han havde feber (hvilket han ikke havde )

Fik han feber efterfølgende? Uhhh jeg er lidt nervøs når hun er lidt småforkølet 

Anmeld

10. november 2011

LinLin

Babymor2010 skriver:

Fik han feber efterfølgende? Uhhh jeg er lidt nervøs når hun er lidt småforkølet 

Lidt - det har han fået alle tre gange. 3 mdr vacc slog ham dog helt ud opkast og diarre efterfølgende... 5 mdr og 1 år  er han bare blevet lidt varm af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.