enkeltydelse som indskud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.719 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. november 2011

wamse

Jeg har måske muligheden for at kunne leje et hus privat, som virkelig ville være perfekt for mine børn og jeg. Finder ud af i aften om hende før mig vil have huset.

Der ligger en friskole på den anden side af vejen, hvor jeg gerne vil have mit barn til at starte i næste år.

Men indskuddet kan jeg ikke låne i banken, så vil høre, om nogen har erfaringer med at låne til indskud via enkeltydelse ved kommunen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Min kæreste og jeg har lige skrevet under på et lån til indskud fra kommunen i dag  

Anmeld

10. november 2011

Fam. Madsen

undskyld jeg lige skyder ind, men er det ikke noget med man kun kan låne indskud ved kommune når det er til leje igennenm en boligforening??

Anmeld

10. november 2011

wamse

rikkeregnbue skriver:

Min kæreste og jeg har lige skrevet under på et lån til indskud fra kommunen i dag  

Men er det som indskudslån eller som enkeltydelse? Det er nemlig hos en privat, og der kan man ikke søge almindelig indskudslån ved kommunen

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

wamse skriver:

Men er det som indskudslån eller som enkeltydelse? Det er nemlig hos en privat, og der kan man ikke søge almindelig indskudslån ved kommunen

Indskudslån tror jeg ?

Anmeld

10. november 2011

wamse

Fam. Madsen skriver:

undskyld jeg lige skyder ind, men er det ikke noget med man kun kan låne indskud ved kommune når det er til leje igennenm en boligforening??

Det er derfor jeg vil søge det enkeltydelse 

Hvis det var et almindelig indskudslån, så har du nemlig helt ret i, at det kan man kun hvis man får tilbudt en lejlighed ved et boligselskab.

Anmeld

10. november 2011

wamse

rikkeregnbue skriver:

Indskudslån tror jeg ?

Er det ved et boligselskab i har fået bolig? Åh vil sgu håbe at jeg kan låne til indskuddet via enkeltydelse

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

wamse skriver:

Er det ved et boligselskab i har fået bolig? Åh vil sgu håbe at jeg kan låne til indskuddet via enkeltydelse

Ja, det er det. Altså ved et boligselskab

Anmeld

10. november 2011

Fam. Madsen

wamse skriver:

Det er derfor jeg vil søge det enkeltydelse 

Hvis det var et almindelig indskudslån, så har du nemlig helt ret i, at det kan man kun hvis man får tilbudt en lejlighed ved et boligselskab.

okay så er jeg ikke helt forkeret på den. har aldrig prøvet det

her hvor jeg bor nu, der lavet jeg en aftale med udlejer om og betale indskudet til ham over 3 gange. 

måske det var en ide for dig??? 

Anmeld

10. november 2011

wamse

Fam. Madsen skriver:

okay så er jeg ikke helt forkeret på den. har aldrig prøvet det

her hvor jeg bor nu, der lavet jeg en aftale med udlejer om og betale indskudet til ham over 3 gange. 

måske det var en ide for dig??? 

Det vil jeg helt klart forsøge at aftale med hende, hvis huset kan blive mit

Det er bare så godt, og billigere end hvor jeg bor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.