Kan man leje en klapvogn ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.722 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2011

camillakrath

I udlandet?

Vi er i den situation at vi til næste år skal ud og rejse med hele familien. Vi skal køre til Hamborg og flyve derfra.

Sagen er den at vi skal køre i en lille bil og vi skal være 3 voksne + vores søn i bilen. Og bagage

Kan man evt. leje en klapvogn i udlandet? Jeg vil helst ikke have de der paraplyklapvogne, da jeg gerne vil have at han skal have mulighed for at lægge sig ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

camillakrath

camillakrath skriver:

I udlandet?

Vi er i den situation at vi til næste år skal ud og rejse med hele familien. Vi skal køre til Hamborg og flyve derfra.

Sagen er den at vi skal køre i en lille bil og vi skal være 3 voksne + vores søn i bilen. Og bagage

Kan man evt. leje en klapvogn i udlandet? Jeg vil helst ikke have de der paraplyklapvogne, da jeg gerne vil have at han skal have mulighed for at lægge sig ned.

Eller gerne andre forslag til hvad i fx har gjort med ferie og klapvogn til de små

Anmeld

10. november 2011

Vivian67

Vi har en lejlighed på et resort i Bulgarien og her kan man leje både klapvogn, autostol, barneseng osv. så om ikke man kan det andre steder også. Nu skriver du ikke hvordan I skal bo, men hvis det er på hotel el. i lejlighed ville jeg at prøve at tjekke stedet hjemmeside el. rejsebureauet.

Anmeld

10. november 2011

camillakrath

Vivian67 skriver:

Vi har en lejlighed på et resort i Bulgarien og her kan man leje både klapvogn, autostol, barneseng osv. så om ikke man kan det andre steder også. Nu skriver du ikke hvordan I skal bo, men hvis det er på hotel el. i lejlighed ville jeg at prøve at tjekke stedet hjemmeside el. rejsebureauet.

Mange tak

Anmeld

10. november 2011

GitteC78

Nogle steder kan man leje klapvogn, men du skal forehøre dig igennem rejsebureauet. Men standarden kan variere. Hvor skal du hen? F.eks. i Malaga kan man købe en billig klapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.