IH! UH! ÅH! Træls indlæg i know, men brok over veninden kan man ikke så godt smide i hovedet på hende selv vist!
HVORFOR pynter hun altid på sandheden over for mig, (ja og alle andre) Det er jo mig
jeg kender hende, det er mig der får 100 opkald på en aften fordi kæresten har profiler på scor og skriver frækt til hans pigevenner og glemmer hendes fødselsdag, og bruger alle deres penge på sin brian bil istedet for gaver og tusind andre ting er der i vejen med ham. Og alligevel skal hun ALTID lige gøre ham bedre end alle andre mænd.
F.eks får jeg en gave af min kæreste vil jeg jo gerne fortælle hende det- men istedet kvitere hun ved at TVINGE sin kæreste ud og købe en gave som er både dyrer, flottere og mere kærlig 
Da min kæreste og jeg mødte hinanden var hun kærester med en fælles ven og det holdt et par mdr, og alligevel har hun og den nye års dag før mig og min kæreste, hvilket jo er umuligt, de mødte hinanden 6 mdr efter! I NOVEMBER. Hvorfor lyve om en årsdag
bare for at de kan fejre en fake dag før min kæreste og jeg eller hvad? For vi er lidt ligeglade, efter 5 år og to børn er det sjældent vi som sådan 'fejre' det. Vi fejre hverdagen og vores liv sammen hver dag. Og da jeg prøvede at forklare hende det. Så skulle de pludselig giftes, på trods af de lige har været ved at gå fra hinanden pga utroskab..
Jeg er så forvirret, så træt af alt det konkurrence halløj hun har gang i, jeg gider ikke konkurrere, jeg har ikke behov for at blære mig med hvad min mand kan eller gør. Slet ikke på den der falske måde, jeg ser jo hvor tit han såre hende og ved han ikke er så perfekt som hun gerne vil ha. Nogle gange virker det som om hun er jaloux på mig. Mit liv, mine børn, mine holdninger kopiere hun også altid. OG- mine statusser på facebook- skriver jeg at jeg er lykkelig for en god morgen med mand og børn, skriver hun det samme ?? (selv om hun fortalte dagen før at alt var crap og hun overvejede at skride fra både kæreste og barn)
Er på nippet til at give ham kæresten skylden, hjernevask eller noget. Eller også er hun bare blevet godt gammeldags skør i bolden! Suk
Skriver som ano da jeg ikke vil hænge hende ud. Hun er dog ikke herinde, men måske nogle kender mig, og kan regne ud det er hende.
Pynter i, eller jeres veninder på sandheden ???