Hvorfor pynte på sandheden ?(Veninder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

IH! UH! ÅH! Træls indlæg i know, men brok over veninden kan man ikke så godt smide i hovedet på hende selv vist!

HVORFOR pynter hun altid på sandheden over for mig, (ja og alle andre) Det er jo mig jeg kender hende, det er mig der får 100 opkald på en aften fordi kæresten har profiler på scor og skriver frækt til hans pigevenner og glemmer hendes fødselsdag, og bruger alle deres penge på sin brian bil istedet for gaver og tusind andre ting er der i vejen med ham. Og alligevel skal hun ALTID lige gøre ham bedre end alle andre mænd.

F.eks får jeg en gave af min kæreste vil jeg jo gerne fortælle hende det- men istedet kvitere hun ved at TVINGE sin kæreste ud og købe en gave som er både dyrer, flottere og mere kærlig

Da min kæreste og jeg mødte hinanden var hun kærester med en fælles ven og det holdt et par mdr, og alligevel har hun og den nye års dag før mig og min kæreste, hvilket jo er umuligt, de mødte hinanden 6 mdr efter! I NOVEMBER. Hvorfor lyve om en årsdag bare for at de kan fejre en fake dag før min kæreste og jeg eller hvad? For vi er lidt ligeglade, efter 5 år og to børn er det sjældent vi som sådan 'fejre' det. Vi fejre hverdagen og vores liv sammen hver dag. Og da jeg prøvede at forklare hende det. Så skulle de pludselig giftes, på trods af de lige har været ved at gå fra hinanden pga utroskab..

Jeg er så forvirret, så træt af alt det konkurrence halløj hun har gang i, jeg gider ikke konkurrere, jeg har ikke behov for at blære mig med hvad min mand kan eller gør. Slet ikke på den der falske måde, jeg ser jo hvor tit han såre hende og ved han ikke er så perfekt som hun gerne vil ha. Nogle gange virker det som om hun er jaloux på mig. Mit liv, mine børn, mine holdninger kopiere hun også altid. OG- mine statusser på facebook- skriver jeg at jeg er lykkelig for en god morgen med mand og børn, skriver hun det samme ?? (selv om hun fortalte dagen før at alt var crap og hun overvejede at skride fra både kæreste og barn)

Er på nippet til at give ham kæresten skylden, hjernevask eller noget. Eller også er hun bare blevet godt gammeldags skør i bolden! Suk  Skriver som ano da jeg ikke vil hænge hende ud. Hun er dog ikke herinde, men måske nogle kender mig, og kan regne ud det er hende.

Pynter i, eller jeres veninder på sandheden ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Tona

Anonym skriver:

IH! UH! ÅH! Træls indlæg i know, men brok over veninden kan man ikke så godt smide i hovedet på hende selv vist!

HVORFOR pynter hun altid på sandheden over for mig, (ja og alle andre) Det er jo mig jeg kender hende, det er mig der får 100 opkald på en aften fordi kæresten har profiler på scor og skriver frækt til hans pigevenner og glemmer hendes fødselsdag, og bruger alle deres penge på sin brian bil istedet for gaver og tusind andre ting er der i vejen med ham. Og alligevel skal hun ALTID lige gøre ham bedre end alle andre mænd.

F.eks får jeg en gave af min kæreste vil jeg jo gerne fortælle hende det- men istedet kvitere hun ved at TVINGE sin kæreste ud og købe en gave som er både dyrer, flottere og mere kærlig

Da min kæreste og jeg mødte hinanden var hun kærester med en fælles ven og det holdt et par mdr, og alligevel har hun og den nye års dag før mig og min kæreste, hvilket jo er umuligt, de mødte hinanden 6 mdr efter! I NOVEMBER. Hvorfor lyve om en årsdag bare for at de kan fejre en fake dag før min kæreste og jeg eller hvad? For vi er lidt ligeglade, efter 5 år og to børn er det sjældent vi som sådan 'fejre' det. Vi fejre hverdagen og vores liv sammen hver dag. Og da jeg prøvede at forklare hende det. Så skulle de pludselig giftes, på trods af de lige har været ved at gå fra hinanden pga utroskab..

Jeg er så forvirret, så træt af alt det konkurrence halløj hun har gang i, jeg gider ikke konkurrere, jeg har ikke behov for at blære mig med hvad min mand kan eller gør. Slet ikke på den der falske måde, jeg ser jo hvor tit han såre hende og ved han ikke er så perfekt som hun gerne vil ha. Nogle gange virker det som om hun er jaloux på mig. Mit liv, mine børn, mine holdninger kopiere hun også altid. OG- mine statusser på facebook- skriver jeg at jeg er lykkelig for en god morgen med mand og børn, skriver hun det samme ?? (selv om hun fortalte dagen før at alt var crap og hun overvejede at skride fra både kæreste og barn)

Er på nippet til at give ham kæresten skylden, hjernevask eller noget. Eller også er hun bare blevet godt gammeldags skør i bolden! Suk  Skriver som ano da jeg ikke vil hænge hende ud. Hun er dog ikke herinde, men måske nogle kender mig, og kan regne ud det er hende.

Jeg har en veninde der gør det samme...jeg fatter det heller ikke. Alt laver hun til et glansbillede ud af til. Jeg kender hende så godt at jeg ved at det ikke er sandheden det hun siger til andre, men selv til mig fyrer hun også en masse af.

Jeg holder rigtig meget af hende og hun er et dejligt menneske alligevel. Jeg tror alle mennesker på et eller andet punkt snyder sig selv lidt fordi der måske er ting de ikke vil se i øjnene og gerne vil pynte på, men det er usundt når det bliver sådan at det tager overhånd og hele ens liv er overtrukket med glasur ud mod omverdenen.

Anmeld

10. november 2011

twinny

Puhha sådan en veninde HAVDE jeg også... Men til sidst fik jeg nok og droppede hende... Kunne simpelthen ikk holde det ud....

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Puhha sådan en veninde HAVDE jeg også... Men til sidst fik jeg nok og droppede hende... Kunne simpelthen ikk holde det ud....

Jeg har kendt hende altid. Og kan slet ikke forstille mig at skulle undvære hende. Problemet bunder jo nok i hun har det virkelig dårligt og føler jeg måske er bedre end hende. Og jo på nogle punkter har jeg nok været heldigere. Men hun kunne da ta at få styr på sit liv, istedet for bare at pynte på det. Men savner bare den rigtige udgave af hende. Min ligemand, min bedste veninde er blevet til en kedelig falsk person  herre øv.

Anmeld

10. november 2011

lycly

Åh jeg har også kendt mennesker der var sådan. Jeg har altid fået at vide at jeg bare skulle tage det som et kompliment. -og det er jo også lidt et kompliment, hun vil jo gerne have det liv du lever.

Men bare vent, en dag så knækker hun. Hun er kun lykkelig udenpå, hun skaber en lykkelig facade, men facader holder aldrig ret længe. Og jeg håber hun knækker, dropper den idiot og begynder at leve et rigtigt liv. Et elller andet sted kan man jo kun have ondt af hende.

Jeg synes du skal konfrontere hende med det hver gang du ved hun pynter. Fx med årsdagen så sig til hende: jamen, I kendte jo slet ikke hinanden der. Osv osv.

Personligt pynter jeg ikke på sandheden. Jo måske hvis min kæreste og jeg har en dårlig dag og folk spørger hvordan det går, så kan jeg da godt finde på at sige at det går fint . Men generelt gør jeg ikke

Anmeld

10. november 2011

cash83

Jeg har en veninde - PRÆCIS som din... Det kan være anstrengende.. Men jeg er begyndt at ignorere det..

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

Hun lider helt 100 af mindreværdskomplekser over for dig.
Så enkelt er det..og det er en typisk måde at opføre sig på, når man har mindreværd.
Så i virkeligheden er hun en lille stakkel.
Hun vil så gerne være perfekt som dig, men kan ikke leve op til det..og så prøver hun på det, ved at forsøge at overgå dig med alt.

En dag ville jeg nok tage fat i hende og få en snak med hende om, at hun ikke behøver at forsøge at overgå dig med alt, og heller ikke behøver forsøge at være anderledes end hun er.
Fortæl hende at du kan lide hende præcis som hun er, men at du ikke kan lide når hun hele tiden skal forsøge at gøre sig bedre end hun er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Kender en som er præcis lige sådan!! Skriver de samme ting på facebook, og skal have alt det vi har eller havde.. Bruger mine vendinger osv.. Og i starten blev jeg virkelig irriteret, og skældte hende ud, til kæresten men nu er jeg mere eller mindre ligeglad..! Tænker at det må bunde i jalousi, og det kan jeg altså kun grine af! At man ikke bare kan "leve sit eget liv" men skal kopiere og konkurrere med andre

Anmeld

10. november 2011

LR85

Jeg håber ikke det er for hårdt sagt, men hun lyder bare ikke som en veninder der er værd a samle på.

jeg har heldigvis ikke sådanne mennesker i mit liv, og hvis der kom en ind med den attitude og personlighed, ja, så kom personen hurtigt ud igen.

det lyder jo vanvittigt, hvorfor bruge tid og kræfter på en der gør de ting du skriver??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.