Nu skal det være!:O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har besluttet at prøve sådan helt;O)) Lyder nok lidt underligt, men har været uden p-piller i over et år, men der er intet sket. (min cyklus har os været meget uregelmæssig)

Så tror jeg vil prøve med ægøsningsteste, for at finde det rette tidspunkt. Nogle der har haft held med de teste?

Nu er min cyklus endelig normal igen, så nu skal det være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

M&N

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har besluttet at prøve sådan helt;O)) Lyder nok lidt underligt, men har været uden p-piller i over et år, men der er intet sket. (min cyklus har os været meget uregelmæssig)

Så tror jeg vil prøve med ægøsningsteste, for at finde det rette tidspunkt. Nogle der har haft held med de teste?

Nu er min cyklus endelig normal igen, så nu skal det være

Prøvede også med ÆL-teste efter jeg stoppede på p-piller.. Den viste positiv på 20. dagen efter 1. menstruations dag.. Vi gjorde det ekstra mange gange op til, samme dag og efter, og den var der i første forsøg 

Så  for jer!!

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

CelineAlexia skriver:

Prøvede også med ÆL-teste efter jeg stoppede på p-piller.. Den viste positiv på 20. dagen efter 1. menstruations dag.. Vi gjorde det ekstra mange gange op til, samme dag og efter, og den var der i første forsøg 

Så  for jer!!

tusind tak, og kæmpe tillykke til dig :O))

Det vil jeg da prøve så, for det er jo med at ramme det magiske tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.