Hvor meget må jeg vaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget må jeg vaske og tørre min datter i skridtet? Mener de sagde på sygehuset at man ik måtte skille skamlæberne ad men gerne tage det væk hvis der sad noget udenfor!??? Men syns bare der er en del når hun så lige ligger så hun får spredt dem ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Leneur

Anonym skriver:

Hvor meget må jeg vaske og tørre min datter i skridtet? Mener de sagde på sygehuset at man ik måtte skille skamlæberne ad men gerne tage det væk hvis der sad noget udenfor!??? Men syns bare der er en del når hun så lige ligger så hun får spredt dem ad

Så synes jeg da bare at du lige så forsigtigt tørrer det væk. Jeg fik nu ikke sådan noget at vide da jeg fødte min datter.

Anmeld

10. november 2011

lycly

Jeg fik heller ikke noget at vide om at man ikke måtte skille skamlæberne. Men fik at vide at det er normalt at de har det der hvide udflåd agtige, de første par dage, og at jeg bare skulle tørre det forsigtigt væk

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Så synes jeg da bare at du lige så forsigtigt tørrer det væk. Jeg fik nu ikke sådan noget at vide da jeg fødte min datter.

Super. For det tænker jeg altså også

Anmeld

10. november 2011

Mor010711

Jeg har heller ikke fået noget af vide om at man ikke må skille dem ad deroppe. Min datter formår at få afførring op mellem skamlæberne hver gang hun har skidt, og det er jeg jo nødt til at fjerne. 

Tror hvis du bare er forsigtig og kun gør det når det er nødvendigt, så er det fint. Der kan jo samle sig alt muligt snavs deroppe og så bliver det jo en bakteriebombe lige pludselig

Anmeld

10. november 2011

Skouboe

Vi fik at vide på sygehuset at vi skulle skille skamlæberne og tørre forsigtigt når hun har haft afføring. Det må endelig ikke sidde, og slet ikke der. De bliver jo helt hudløse af det.

Anmeld

10. november 2011

SaNiNa

Det fik vi ikke noget af vide om for 6 uger siden og vi vasker hende altså mellem skamlæberne for der kommer meget let afføring mellem og det kan give blærebetændelse.

Så her vasker vi det forsigtig væk med bløde engangsvaskeklude og lunken vand.

Anmeld

10. november 2011

Diana...

Det fik jeg også at vide. MEN vi gør det altså alligevel bare stille og roligt. Ang tørring vi bruger føntørre dog ikke mellem skamlæberne men sådan som ligger sig så snart vi tørre så kan det ikke ungåes. Og vi er sikker på at hun er helt tør. Hun bliver rød ved det mindste så her er det meget vigtigt at hun er rigtig tør og hun elsker at blive føntørret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.