Min kæreste tvinger mig til og sige nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nogle store intim - berøringsproblemer efter jeg har født vores datter som er lige omkring 1 år. 

Flere gange har jeg fortalt min kæreste om det, fx. når han krammer mig, er det mig der skal sige stop før han slipper, når han kysser mig ber han mig altid om et kys mere, det er ALTID mig der skal stoppe det 

Og jeg er ved og være rasende, jeg magter det ikke, kan ikke overskue det og jeg kan da godt forstå han syntes det er træls, men jeg har ikke overskuddet til ham, virkelig.....

Jeg er træt af at sige nej, vil jo gerne sige ja, men har seriøst ikke lyst til kys og kram. Og nej jeg vil ikke tvinge mig selv til det når jeg har det så dårligt med det. 

Er der nogle gode råd, for jeg føler virkelig det ender med og gå galt......?????????????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Sofia

Det lyder som en rigtig træls situation. Jeg har ikke så mange gode råd, men håber og tror det går over om noget tid! Det skal nok blive som det var før fødslen. Hvor længe er det siden du har født?

Anmeld

10. november 2011

TrineCT

Anonym skriver:

Jeg har nogle store intim - berøringsproblemer efter jeg har født vores datter som er lige omkring 1 år. 

Flere gange har jeg fortalt min kæreste om det, fx. når han krammer mig, er det mig der skal sige stop før han slipper, når han kysser mig ber han mig altid om et kys mere, det er ALTID mig der skal stoppe det 

Og jeg er ved og være rasende, jeg magter det ikke, kan ikke overskue det og jeg kan da godt forstå han syntes det er træls, men jeg har ikke overskuddet til ham, virkelig.....

Jeg er træt af at sige nej, vil jo gerne sige ja, men har seriøst ikke lyst til kys og kram. Og nej jeg vil ikke tvinge mig selv til det når jeg har det så dårligt med det. 

Er der nogle gode råd, for jeg føler virkelig det ender med og gå galt......?????????????? 

Måske du kan snakke med din læge om det.

Min læge fortalte mig at forældres sexliv helst skal være igang igen et år efter kvinden har født. Hvis der går længere tid kræver det mange gange hjælp udefra. Altså en sexolog eller noget...

TrineCT 

Anmeld

10. november 2011

ninnaa

Anonym skriver:

Hmmm , den er svær at svare på .

Da jeg tror at det de fleste døjer med er lige modsat .

(Gerne vil kysses og krammes men ikke bliver det.)

Men hvis jeg skal være ærlig lyder det måske lidt som om at du ikke helt bryder dig om ham længere og du måske skulle overvejer om du stadig ønsker et forhold til ham .

Ville ønske jeg kunne komme med et bedre svar, jeg kender godt til det med at have det skidt med sig selv efter at have fået børn men min mand holder sig nu meget på afstand af mig så det er lige modsat af dit .

men måske skulle du bare se det som en rigtig god ting at han kærtegner dig helle tiden , det må jo betyde at han stadig synes du er dejlig .

håber det hjalp lidt

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Den slags er ikke spor sjov, og er desværre den visse død for ethvert forhold.
Men..der er også en årsag til at du har det som du har det.
Det du skal finde ud af med dig selv er, hvad er der er sket i forbindelse med din graviditet, fødsel og den første tid.
Når man reagerer som du gør, så skyldes det ofte, at man et eller andet sted, føler sig svigtet eller der kan være sket nogle ting, som på en eller anden måde gør at man ubevidst bærer nag til sin mand.

Så prøv at gå lidt i dybden med dig selv, og tænk over hvad du egentligt er så vred over, at du afviser nærkontakten til ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen .. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre det er et år siden jeg fødte... Vi har haft hjælp udefra det hjalp ikke og jeg er bange for jeg ikke får mine følelser igen. Det er ligeså svært for mig og afvise som det er for ham at blive afvist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.