Fortrydelsespille / en masse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg var mandag i uge 44 nød til at tage en fortrydelsespille, da kondomet sprang søndag ca. 10 minutter efter vi startede med at have sex... det skal lige siges med det samme at kondom er den eneste form for prævention vi kan bruge, da jeg ikke kan tåle hormoner i form af p-piller, spiral mv...

nå, men jeg tog så den her fortrydelsespille, jeg havde lige haft menstruation fra den 21.-27. oktober... nu har jeg blødt fra 6.november til idag... ved godt der kan komme en blødning, og de anbefaler at man tester 5 dage efter menstruation - og især hvis den ikke kommer til tiden...

mit dilemma er at jeg har meget nem ved at blive gravid - max 4 uger efter jeg har smidt p-piller ved de to børn vi har, har jeg været gravid...

nu har jeg så bare de sidste dage haft gravid-symptomer som jeg nu har dem i starten... ikke særlig meget lyst til mad, ømme brystvorter og tungere/fyldigere bryster... og ondt i lænden

kan jeg teste nu, selv om mens efter at have taget fortrydelses-pillen ikke er helt ovre, eller skal jeg vente til mandag, hvor der så er gået 5 dage efter mens er sluttet??? er nemlig sikker på mens slutter idag....

mvh det store ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

MLT

For at få det mest brugbare svar, så ville jeg selv vente til på mandag med at teste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.