Vil i høre det vildeste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mumto3

ja, det er vildt! tillykke til jer begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tvillinger på en tosset måde... Min veninde gættede endelig i dag at jeg er gravid og imens vi står og hopper af glæde, bliver hun pludselig helt stille, for hun er kommet i tanke om at hun ikke har haft sin mens i sidste mdr og jo mere hun regner på det, jo bleger bliver hun... Det ender med at vi skynder os op til købmanden, køber en test. Hjem til mig og få tjekket hende og den er helt tydlig POSITIV!!! Hun bliver vildt glad, forskrækket og et par andre ting, da hun endelig ikke ska have flere børn og er på p-piller.. Da hun er kommet hjem og har regnt lidt på datoer osv kommer hun frem til en dato i starten af juli, nærmer bestemt samme dato som jeg har fået til termin.. Så ja vi ska have tvillinger sammen igen. Vi har i forvejen 2 børn, med kun 10 dage imellem sig og de er også bedste venner.. Er det kun mig som syntes det er helt vildt???

Må ærligt indrømme at jeg hverken finder det sjovt eller tosset:/ Nok mere underligt at du/I kalder det "tvillinger". Men tillykke - med hver jeres baby

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Det pudsige ved det hele er at hun torsdag i sidste uge fortalte mig at hun var vågnet op med mareridt om St hun ventede tvillinger, hvorefter jeg jokere med at hun sikkert er gravid. Hun siger meget bestemt nej, hvortil jeg svare at så er der nok en anden som venter sig tvillinger... Har prøvet at droppe hende hints om det siden i onsdags da jeg havde testet positiv og det er først i dag hun gætter det.. I vores sidste gravitet, som vi heller ik på nogen måder havde aftalt, havde jeg også en drøm om at vi sku have børn "sammen" og at jeg skulle have en dreng og hun en pige. Hun fik så en dreng og jeg fik en pige. Også lidt pudsigt...

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Jammen så skynder jeg mig da lige at sætte " tvillinger " i """""" tegn. Hver sin humor jo. Det er faktisk også mere det at vores termin der er den samme, jeg syntes er helt vildt! Hendes var et uheld og vores et helt planlagt held!! Men takker alligevel

Anmeld

9. november 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Det pudsige ved det hele er at hun torsdag i sidste uge fortalte mig at hun var vågnet op med mareridt om St hun ventede tvillinger, hvorefter jeg jokere med at hun sikkert er gravid. Hun siger meget bestemt nej, hvortil jeg svare at så er der nok en anden som venter sig tvillinger... Har prøvet at droppe hende hints om det siden i onsdags da jeg havde testet positiv og det er først i dag hun gætter det.. I vores sidste gravitet, som vi heller ik på nogen måder havde aftalt, havde jeg også en drøm om at vi sku have børn "sammen" og at jeg skulle have en dreng og hun en pige. Hun fik så en dreng og jeg fik en pige. Også lidt pudsigt...

Hvor sjovt Tillykke med det

En bekendt og jeg, vi havde termin med præcis 2 mdr. mellemrum, ventede begge en dreng, fødte begge to dage før termin, og så hedder vores drenge det samme Det er også lidt pudsigt.. Og vi havde slet ikke snakket navne eller noget som helst

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Ja det er også ret pudsigt!! Og sjovt at de kom til at hedde det samme! Tør man spørge til navnet?

Anmeld

9. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Synes også det her er sjovt, men ikke helt på samme måde...

Min nevø, skulle ha en kusine (på den anden side af familien) og han skulle ha en fætter på vores (Min søn)... Dagen efter jeg har født og er på patienthospitalet, møder jeg min svogers søster med "kusinen"... det har vist sig vi har født samme dag

så min nevø's første kusine og nevø, er født på samme dag, på samme sygehus

håber ik det var for inviklet... og tillykke med den lille spire

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Nej det gav faktisk fulstændig god mening. Læste engang en atikel om noget ligende og der var lavet en procent udregning på hvor stor sansynlihed def var for at det kunne ske og chancen var mega lille! Så det er da rigtig spøjste! Og takker

Anmeld

9. november 2011

Nessie

Tillykke med jeres graviditeter

Det bliver da dejligt at kunne følges ad hele vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.