Overvejede om jeg skulle skrive som anonym, men besluttede mig for at lade være.
Jeg er virkelig misundelig på mine gravide veninder.
Før jeg blev gravid og imens jeg var gravid, kendte jeg ingen gravide. Men nu er der hele 4 af mine venner på Facebook som er gravide, og jeg bliver sådan helt trist indeni hver gang de lægger mavebilleder ind osv. Det plejede jeg jo at gøre. Og jeg tænker hele tiden: Det gør de kun fordi jeg gjorde det.
Årh det er så irriterende altså at jeg har det sådan! Jeg elskede at være gravid, men det er jo bare endnu bedre at jeg nu sidder med min datter i armene. Men der er nu noget helt specielt ved at være gravid, og især første graviditet som man jo aldrig kommer til at opleve igen.
Tror måske det bunder i at jeg ikke føler at jeg nød min graviditet fuldt ud. Jeg havde så travlt med at glæde sig til at føde at jeg helt glemte at nyde graviditeten. Men jeg synes jeg nød det og tiden føltes langsom under graviditeten, men nu føles det som om den er fløjet afsted. Arh.
Jeg skammer mig virkelig over at være misundelig for jeg er slet ikke jaloux anlagt på nogen andre punkter.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville, tror bare jeg ville have det ud af kroppen.
Anmeld