Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

henh01

anonym987456 skriver:

Nu vil jeg lige tage Daniel lidt i forsvar her, da hendes udtalelser ikke er helt korrekte, kender en del til deres forhold.. Og er ikke korrekt at Daniel valgte at tage røven på Glennie, men at der var omstændigheder der gjorde at han handlede som han gjorde, hvilket hun vælger ikke at komme ind på og som jeg heller ikke vil komme ind på herinde da det ikke er det rette sted, er bare træt af at se Daniel bliver udstillet som en røv, da han ikke har fortjent dette og jeg mener han har handlet ud fra hvad der var bedst for Emil, og Daniel har ikke haft tilbageholdt Emil fra Glennie i et måned som hun siger, men hun valgte selv hverken at se Emma og Emil de første 14 dage efter de gik fra hinanden hvor Daniel havde dem begge 2 hos ham. Daniel vælger på et tidspunkt til sidst at sige at hvis hun vil se Emil skal hun komme hjem på Emils bopæl for at se ham, også af grunde jeg heller ikke vil komme ind på her, men som jeg også mener er ganske forståelige, men dette vælger hun som jeg har forstået det at hun ikke vil, dette er dog også en periode på ca, 14 dage, ergo har hun selv valgt at hun ikke vil se hendes søn, og i skal lige huske inden i tager hendes parti, hvad hun faktisk og sendt ham den anden Daniel igennem også....

Vælger af af hensyn til mit venskab til Daniel at være anonym herinde, da jeg ved at han rent faktisk vil have noget imod at jeg blander mig, men er som sagt bare rigtig træt af at se på hvordan han kommer til at blive udstillet, og hvad har rent faktisk har gennemgået de sidste 2 år af hans liv, ved han aldrig vil blive den samme Daniel som han var før han mødte Glennie, hun har givet ham mange ar på sjælen og er sikker på hun vil komme til at give ham flere de næste par år, så inden i udtaler jer så tænk lige på den person der sidder tilbage som måske bliver ramt mere end hvad der er hensigtsmæssigt

Der er ikke nogen der dømmer eller sende ham daniel onde blikke. det eneste denne tråds formål var, var at klarlægge hvorvidt hun i sin pausw fra DUM havde fået barn nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.