Leje af dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.560 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Annette A

Nogen der ved om man kan leje dåbskjoler i Slagelse omegnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Albsil

hej.

Jeg ved ikke om du kunne være interesseret. Jeg købte en dåbskjole af en proffessionel syerkse der syer dåbskjoler. Da jeg fik kjolen med posten var den desværre for stor da jeg har tvillingepiger, og de er naturligvis meget små. Kjolen er en str 3-6 mdr. og er aldrig brugt. den er lavet i hvis brudesatin og der medfølger kyse. Jeg har selv givet 600 for den, men du må få den til 395,- så det er jo næsten det samme som at leje:-)

Mvh Tanja

Anmeld

10. november 2011

Annette A

Hej Tanja

Ja det er faktisk det samme som at leje. Havde egentlig bare tænkt at give ham pænt tøj på, men blev i tvivl igår om det var ok. Tak for tilbuddet, det er da rigtig pænt af dig. Han er 2 1/2 måned, så ved jo heller ikke om den bliver for stor til ham så. Men han er jo en pæn størrelse, ca. 5 1/2 kg. 

Men hvor bor du henne af hvis det nu var? 

Men taler lige med manden om han synes det er en god ide.

Anmeld

10. november 2011

Albsil

Mine piger vejede 4,5 da jeg havde mine piger i den. Altså dåbskjoler er jo ofte store, synes bare mit lille myr blev væk i den i forhold til kjolen vi har i forvejen. Jeg bor i Silkeborg, så der er desværre et stykke vej

Anmeld

11. november 2011

Albsil

Jeg har lavet en annonce med den, så der kan du se billeder hvis du har lyst. Jeg har dog ikke fået lagt billeder ind af kysen

Anmeld

12. november 2011

Annette A

Albsil skriver:

Mine piger vejede 4,5 da jeg havde mine piger i den. Altså dåbskjoler er jo ofte store, synes bare mit lille myr blev væk i den i forhold til kjolen vi har i forvejen. Jeg bor i Silkeborg, så der er desværre et stykke vej

Den ser da fin ud men ja det er jo nok noget langt væk, men tak igen for tilbuddet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.