Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: TAK Ja... hun er bare blevet stor og tænk at i søndags var det 5 år siden I slæbte mig monster højgravid rundt i Ikea
TAK Ja... hun er bare blevet stor og tænk at i søndags var det 5 år siden I slæbte mig monster højgravid rundt i Ikea
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: sikke en skøn pige Stort tillykke med hende!Håber I har haft en skøn dag!
sikke en skøn pige Stort tillykke med hende!Håber I har haft en skøn dag!
Taaaak HUn har haft en rigtig hyggedag herhjemme
Zafir skriver: Hehehehe Husker det som det var igår!!!
Hehehehe Husker det som det var igår!!!
Det gør jeg også Husdker tydeligt at Tom bare kigged epå maven og konstaterede at det var da en pige (og det havde han jo ret i )
JulieE skriver: Det gør jeg også Husdker tydeligt at Tom bare kigged epå maven og konstaterede at det var da en pige (og det havde han jo ret i )
Zafir skriver: Hehe Det sagde han også med Idun jo ... og det var også rigtig
Hehe Det sagde han også med Idun jo ... og det var også rigtig
Han må kunne noget
JulieE skriver: Han må kunne noget
JulieE skriver: Tak Nej.. De 5 år er godt nok gået meget hurtigt synes jeg Om 6 måneder har jeg ikke børn i børnehave mere... Det er vildt synes jeg
Tak Nej.. De 5 år er godt nok gået meget hurtigt synes jeg Om 6 måneder har jeg ikke børn i børnehave mere... Det er vildt synes jeg
Ja pyh... Føler mig helt gammel "for det er man når man har et barn i skole"
DAs mor skriver: Ja pyh... Føler mig helt gammel "for det er man når man har et barn i skole"
Ja... Jeg havde ikke traumer over at blive 30, men da den ældste skulle starte i skole følte jeg mig gammel Men, ok... så kigger jeg på de andre forældre i klassen og så føler jeg mig ganske ung igen -Den ældste af de andre forældre er kun 5 år yngre end min mor
Zafir skriver: JÆP
JÆP
Det tror jeg på!!!!
JulieE skriver: Ja... Jeg havde ikke traumer over at blive 30, men da den ældste skulle starte i skole følte jeg mig gammel Men, ok... så kigger jeg på de andre forældre i klassen og så føler jeg mig ganske ung igen -Den ældste af de andre forældre er kun 5 år yngre end min mor
Jeg er 27 - så regner bestemt heller ikke med at være blandt de ældste forældre i børnehaveklassen. Synes bare 5 år er lang tid at have været mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128