Angående jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Baby-Blue

henh01 skriver:

Jeg mangler:

en vasketøjskurv til min mor
en oplevelse til min bror og hans kone
en oplevelse til min svoger og svigerinde

Så er jeg færdig! Har netop for lidt siden pakket stort set alle ind, adventsgaverne er også næsten hjemme, skal i Netto imorgen og købe et klaver til mindstemanden med dyrelyde så er de også færdige. -Dog er kun 3 af dem pakket ind

Gud ja, adventsgaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

lycly

Baby-Blue skriver:

Er i så begyndt på gaverne?

Herhjemme mangler vi ca halv delen. Har fået købt de gaver der er til dem i familien, som kun får for et lille beløb.

Så mangler de dyreste, underligt at man ligesom er gået i stå der

Jeg ville gerne at jeg var i fuld gang, men det er jeg desværre ikke. Vi holder barnedåb her 27. november, så har jeg slet ikke haft overskud til at tænke på gaver. Og vi har heller ikke haft pengene til det. Så det må blive i december. Selvom jeg HVERT år lover mig selv at begynde tidligere

Anmeld

9. november 2011

Baby-Blue

LunaLykke skriver:

Jeg ville gerne at jeg var i fuld gang, men det er jeg desværre ikke. Vi holder barnedåb her 27. november, så har jeg slet ikke haft overskud til at tænke på gaver. Og vi har heller ikke haft pengene til det. Så det må blive i december. Selvom jeg HVERT år lover mig selv at begynde tidligere

Jeg er for en gangs skyld godt med i år (indtil videre)

Men hold da op, er da et par dyre måneder for jer, med barnedåb osv

Anmeld

9. november 2011

lycly

Baby-Blue skriver:

Jeg er for en gangs skyld godt med i år (indtil videre)

Men hold da op, er da et par dyre måneder for jer, med barnedåb osv

Ja, det er er lidt uheldigt. Men hun er fra juli, og det havde været for tidligt at døbe hende før november, og synes januar er en dum måned at invitere til barnedåb ovenpå jul og nytår

Anmeld

9. november 2011

Sabina92

Baby-Blue skriver:

Vil jeg også rigtig gerne, men begynder at føle mig lidt fattig

Hehe ja julen er ski dyr Men også en dejlig tid..

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Herhjemme mangler vi ca halv delen. Har fået købt de gaver der er til dem i familien, som kun får for et lille beløb.

Jeg har købt til hele min familie (mor, far + 2 brødre), men kun fordi de bor i USA, og kommer hjem på besøg om 1 uge, så de skal jo være klar til de kan få dem med retur.
Gaverne til vores datter er også købt, og den første til kærestens forældre, så der mangler ikke meget her. 

Anmeld

9. november 2011

LinLin

Baby-Blue skriver:

Jeg er færdig med drengenes, min mors og bedstemors. Mangler Rickis, min lillebrors og min kusines. Så de dyreste er heldigvis købt!

Og så mangler David at male to billeder til en kalender - men det koster jo ikke noget

Anmeld

9. november 2011

Baby-Blue

LunaLykke skriver:

Ja, det er er lidt uheldigt. Men hun er fra juli, og det havde været for tidligt at døbe hende før november, og synes januar er en dum måned at invitere til barnedåb ovenpå jul og nytår

Ja det er rigtigt nok

Anmeld

9. november 2011

Baby-Blue

DAs mor skriver:

Jeg er færdig med drengenes, min mors og bedstemors. Mangler Rickis, min lillebrors og min kusines. Så de dyreste er heldigvis købt!

Og så mangler David at male to billeder til en kalender - men det koster jo ikke noget

Nej, her skal der også en pensel i hånden

Anmeld

9. november 2011

Baby-Blue

Sabina92 skriver:

Hehe ja julen er ski dyr Men også en dejlig tid..

Helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.