Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lovet at skrive for Mira0911 at julehyggen er aflyst.
Det er super ærgeligt, men Dorthe har ikke kunne leje et forsamlingshus
Håber vi kan stable noget lignende på benene en anden gang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Laulund87 skriver: Jeg har lovet at skrive for Mira0911 at julehyggen er aflyst. Det er super ærgeligt, men Dorthe har ikke kunne leje et forsamlingshus Håber vi kan stable noget lignende på benene en anden gang!
Øv det var da trist. Skulle ikke med, men opper da lige.
Øv
er der nogen der har listen over alle dem der skulle med?
Så lad os lige skrive en pb ud til dem alle så der ikke er nogen der ikke får beskeden
Caroline86 skriver: er der nogen der har listen over alle dem der skulle med? Så lad os lige skrive en pb ud til dem alle så der ikke er nogen der ikke får beskeden
Jeg har listen... Har ikke lige overskuddet/tiden til at sende ud... Har to møghamrende syge tøser....
Mira0911 skriver: Jeg har listen... Har ikke lige overskuddet/tiden til at sende ud... Har to møghamrende syge tøser....
send den til mig, så skal jeg nok gøre det
Caroline86 skriver: send den til mig, så skal jeg nok gøre det
Super... Tak...
ØV
Er der mod på at prøve i Kolding i stedet?Der er nogle lokaler ikke langt fra hvor jeg bor, og jeg kan høre om de er ledige?
Nessie skriver: ØV Er der mod på at prøve i Kolding i stedet?Der er nogle lokaler ikke langt fra hvor jeg bor, og jeg kan høre om de er ledige?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128