Hindbær/hvid chokolade muffins/cupcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2011

SHERO

Lavede i sidste uge cupcakes til min klasse, og de blev bare SÅ gode, at jeg lige har bagt en potion mere til min fødselsdag d. 19. Er normalt ikke særlig vild med cupcakes med frosting på fordi det bliver alt for sødt, men havde puttet så mange hindbær i at selve kagen var ret syrlig så det var bare en skøn kombi..

så ville lige dele... Med og uden frosting..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

astridt

Nøj hvor ser de lækre ud -flot pyntet

Det ser ud til dine bær ligger flot i toppen -jeg synes desværre altid mine bær "falder" til bunds og ligger som et smattet lag -hvordan har du lavet dine??

Anmeld

9. november 2011

SHERO

astridt skriver:

Nøj hvor ser de lækre ud -flot pyntet

Det ser ud til dine bær ligger flot i toppen -jeg synes desværre altid mine bær "falder" til bunds og ligger som et smattet lag -hvordan har du lavet dine??

første gang vendte jeg bare de frostne bær i dejen, men de smeltede hurtigt, så denne gang trykkede jeg dem i efter dejen var kommet i formene.. Men dejen er også ret tyk, så de falder slet ikke til bunden, uanset om de bliver blandet i eller trykket i..

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Tullen85 skriver:

Lavede i sidste uge cupcakes til min klasse, og de blev bare SÅ gode, at jeg lige har bagt en potion mere til min fødselsdag d. 19. Er normalt ikke særlig vild med cupcakes med frosting på fordi det bliver alt for sødt, men havde puttet så mange hindbær i at selve kagen var ret syrlig så det var bare en skøn kombi..

så ville lige dele... Med og uden frosting..

Hvor er de bare vildt flotte, og de ser så lækre ud! Deler du en opskrift på både frosting og cupcakes?

- Og er det fondant hjerter du har sat på toppen?

Anmeld

9. november 2011

lycly

Årh det var ondt det dér! Hvor SER de lækre ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.